2.gangsgravid Skrevet 20. april 2010 #1 Del Skrevet 20. april 2010 Dette er andre gang jeg er gravid. dvs det er vel egentlig 3. gang. Første gang endte med en SA i uke 8, mens andre gang resulterte i ei fantastisk herlig jente Når jeg nå er gravid igjen (og dette var planlagt i motsetning til de to andre gangene), klarer jeg ikke helt å glede meg over det. Det er akkurat som at det ikke har gått opp for meg enda. Samtidig tenker jeg en del på det og er engstelig for at det skal gå galt... Sist gang slet jeg med kvalme fra uke 7-12, og enorme humørsvingninger helt fra uke 4-5. Hittil har jeg ikke merket noe til dette. Men jeg har menssmerter nesten hver dag. Det bekymrer meg, selvom jeg har lest at det ikke er farlig :S Dette 1.trimesteret er slitsomt! Det skjer en del med kroppen og jeg føler det står GRAVID med store bokstaver i pannen min, samtidig som man ikke "kan" si noe til andre enda. Man gjør jo selvfølgelig som man vil, men jeg er som sagt redd for at det skal gå galt og lar derfor være å fortelle det enda. Håper på at det skal gå bra denne gangen også, og at de neste ukene skal gå FORT, slik at jeg kan vise frem magen min å være stolt av å være gravid! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141752310-i-uke-6/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå