Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Liten en, på armen. bare skjere den bort. Dårlig ide?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Hvorfor dårlig ide? Tenker sterile redskaper, og bedøvelseskrem. Kan ikke sy, men den er ikke så stor, så tror ikke det blir så stort sår.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #5 Skrevet 21. september 2010 Tror det ligger noen ganske ekle vidoer ut på youtube om folk som har prøvd dette selv.. Anbefales ikke!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 Er det en slik som "autofyller" seg må du få bort hele sekken.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2010 #7 Skrevet 21. september 2010 Jeg hadde helt sikkert prøvd selv, men de ligger som regel dypere enn du tror..... Jeg har det som heter hidrosadenitt, og åpner en del av betennelseskulene som er sånn valnøttstore selv med nål. Derfor vet jeg at jeg helt sikkert hadde prøvd selv Det med sterilitet og sånt kan du bare bruke lighter til. Brenn av nålen/kniven om du bruker det, eller bare bruk en sånn steril skalpel som du får kjøpt på apoteket. Så vasker du f eks med Pyrisept etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå