Gå til innhold

Hvilke gode romaner har dere lest i deg siste.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha meg en bok å lese på, men ikke sånne supertunge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shantaram : helt fantastisk bok!!! (handler om en australsk kriminell som rømmer fra høyrisikofengsel og havner i India, sann historie)

Skrevet

Hehe, Bella Swan, jeg var sikker på at du skulle skrive Twilight!

Skrevet

Mer selvbiografi enn roman. Livets hjul. Elisabeth Kübler-Ross.

Jeg synes den var ganske fin.

Skrevet

Jeg leser Min kamp av Knausgård og koser meg stort.

Skrevet

Øya... (av en eller annen jeg ikke husker navnet på) synes den var fin.

Huset ved moskeen...

Skrevet

Jeg slår et slag for en hjertevarm, morsom og rørende roman med et veldig underlig navn, nemlig Guernsey forening for litteratur og potetskrellpai. Den er bare så fin og man blir veldig glad av å lese boken. Anbefales på det varmeste.

Skrevet

Yacoubian-bygningen av Alaa Al-Aswany

En helt fantastisk bok om hvordan Egypt fungerer og ikke fungerer. Lettlest men kan dog føre til rødming et par ganger i løpet av boka ...

Skrevet

hehe, har lest de bøkene også, men kan ikke akkurat anbefale de på det sterkeste. Kjekke er de, men kanskje litt vell fjortis.....

Skrevet

"Nattefokk" av Johan Theorin var en av de siste bøkene jeg leste - veldig bra!

Akkurat nå leser jeg "Dødsmesse" av Arne Dahl. Er en av bøkene i serien om A-gruppen. Veldig bra bøker som absolutt anbefales!

Skrevet

Leste "The Final Solution" av Michael Chabon... veldig fin liten bok, har egentlig likt alt jeg har lest av han veldig godt - nå leser jeg "Summerland" av samme forfatter, men er bare nådd til side 20 ;)

Eller ble jeg akkurat ferdig med "The Rain Before it Falls" av Jonathan Coe - fin og godt skrevet bok, men jeg trodde nok at den skulle være bedre... den ligger opp til at noe stort skal avsløres veldig lenge og så er det ikke så veldig overraskkende det som faktisk skjer...

Likte bedre "House of Sleep" av han :)

Og siste uke leste jeg "Stille dager i Mixing Parts" av Erlend Loe - Sånn passe morsom -le høyt på toget noen ganger - men ikke den morsommeste av han synes jeg :) Men veldig lett lest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...