Gå til innhold

Drømme stress-less, hvor er du??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du.

Jeg har fulgt med på den spennende bloggen din, men nå har du ikke skrevet siden 8. april.

Håper du har det bra!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi! Hei! Næmmen så koselig. Hehe. Trudde ikke det var noen som fulgte sånn med jeg. Har mest bare tasta i vei for min egen del. Hihi.

Går fint her. Ingenting nytt.. får oppdatere bloggen en dag snart da. Hadde bare håpa i det lengste jeg kunne meddelt litt morsommere nyher enn at bidronninggeleen ser ut til å svikte i runde 2. Jaja..

Koselig å bli etterlyst da :D

Skrevet

Så bra at du dukket opp igjen :) Jeg leste jo at du hadde hatt EL helt av deg selv, og det var jo superbra! Håper det fortsetter sånn :) Men mensen dukket opp likevel? Jeg har begynt å spotte nå i kveld, så den aldri velkomne tante Rød kommer vel i full mundur i morgen :( For noe dritt... Jaja, hun kommer alltid, den dama der :P

Mannen min er sjømann og kommer hjem om 3 uker. Jeg har kjøpt meg Clearblue Fertilitetsmonitor som jeg skal begynne å bruke denne pp, men spørs vel om han rekker EL dersom jeg har da :/ Vi har ikke brukt prevensjon siden slutten av 2004, og det har vært noen lange år :( Menmen, det må vel bli bedre en gang?

Krysser fingrene for oss begge :D God natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...