mai mammaen til to Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 snuppa er straks 4 år. har akkurat snudd henne fremover... hun er 15 kg og vi har begynt å tenke på å kjøpe nytt sete. (har et som går til 18 kg nå) har to biler så det ville gjort ting litt enkelre..... hvilke har dere?
Arb.ledig husmor Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Vi har kjøpt et britax isofix sete.. Har ikke fått prøvd det enda, for jenta vår er bare 14kg.. Men tror det er bra, og ikke hørt noe negativt om det. Har en venninne som har akkurat det samme til sin sønn.. Vi kjøpte det pga at det var isofix...
Gjest Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Har HTS BeSafe iZi Up X2. Veldig greit sete, enkelt å bruke og vokser med barnet. Ser ikke for meg at frøkna her skal ha flere bilseter.
BlåBlå Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Britax KidFix. Genialt, godt å sitte i, god hodestøtte og ikke minst. Det sitter fast i bilen ved en kollisjon, selv om ikke det sitter noen i det. (andre seter står bare løst...)
Neijasså... Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Britax Kidfix er vi strålende fornøyd med. ) Besafe Izi Up ville jeg personlig holdt meg unna, da dette setet ikke har "horn" som sikrer riktig belteføring over hoftene.
Mammaen til knøttene Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Vi har Cybex Solution X (den kommer både med og uten isofix) og er fornøyd med denne Valgte denne da den har fått gode resultater i tester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå