Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=21768538&sid=xz7D52BA1BA266843
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Kjempefint og lyst, og med et disp rom og et som det står kontor på har du jo også potensielt tre soverom. Har vært inne i de atriumshusene og de er knallfine lysmessig. Og så bor du i et kulturminne, det er faktisk "freda" arkitektur.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Jeg synes det var helt okay, mye fint, men også endel å ta tak i (f.eks kjøkkenet). Også er det jo bare to soverom der... Litt lite for en familie synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Jeg likte huset. Kjøkkenet så jo strøkent ut det???
Miztery Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Det første jeg ville gjort er å brolegge innkjørselen, bytte ut eller male de grusomme furudørene, bytte ut deler av kjøkkeninnredningen.. Og hva var det der med at kjøleskap og fryser står bak kjøkkenet? Så utrolig upraktisk ut! Og soverommet bak kjøkkenet? Furuhelvete i kjelleretasjen.. Stilig hus, spennende arkitektonisk, men kanskje litt upraktisk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå