flikkflakk - gravid:-) Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Jeg har vært en av de heldige denne gangen!!! I dag var det folksomt rundt oss på St olavs sin fertilitetseksjon! Alle smilte og det var en helt fantastisk stemning der inne!! Vi fikk vite at vi hadde klart det UMULIGE på egenhånd! Bare en mnd etter at 1.ferskforsøk hadde mislyktes. Vi skulle egentlig i gang med fryseforsøk, men, vips, der hadde en egen liten spire satt seg!! Kjæresten min har VELDIG få sædseller, så det skulle egentlig ikke gå an i det hele tatt! Men, de svømmerne som er der er ganske aktive, så en av eliten har klart å svømme seg helt inn.. Vi har funnet i lotto! Håper på en superbeibi!! Oppskiften våres er å ikke tenke på å sex akkurat ved eggløsning, men bare kose seg og leve livet som vanlig! Frisk fjelluft og lange jobbdager:-) Håper fosteret blir i magen i 9mnd! Jeg er sikker på at alle vil lykkes til slutt:-) Noen litt før, andre etterpå! Jeg ønsker alle sammen lykke til videre, så ses vi igjen her inne:-)
håpefull *er mamma* Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Hurra!!! Så flott historie, og så moro at dere har klart det!!!
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Fantastisk :-DDDD Gratulerer så mye. Dere er kjempeheldige !!!!!! Kos deg med spiren i magen din :-)
znuppzi Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Eg kan bare si WOOOOW, og GRATULERER!!!! <3 Det er håp for oss alle! =) For en fantastisk nyhet!!! )
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Så utrolig fantastisk dette var da!!!!! Vi ses på garvide slitere :-) mange klemmer ♥
mammasgull Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 SÅ utrolig flott altså, gratulerer så mye Kos deg masse, og lykke til på veien Klem
flikkflakk - gravid:-) Skrevet 21. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2010 tusen takk dere snille damer!! Ønsker virkelig at dere også skal lykkes veldig snart!!:-) GO GIRLS:-)
Fløffen79 Skrevet 21. april 2010 #8 Skrevet 21. april 2010 Så herlig historie. Da er det håp for meg også, mannen min har også veldig få levedyktige sædceller. Vet ikke med meg enda, skal til utredning fredag 30. Hører til på St. Olavs jeg også
eka72 prøver igjen Skrevet 21. april 2010 #9 Skrevet 21. april 2010 Å så flott!!!! Kos deg med kul på magen:-) Og lykke til!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 22. april 2010 #10 Skrevet 22. april 2010 Åååå gratulerer så mye :) Lykke til :)
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 22. april 2010 #11 Skrevet 22. april 2010 Såå artig å høre at det er mulig å gjøre dette på naturmåten for noen.. Kos deg med svangerskapet.
Pia76.. Skrevet 22. april 2010 #12 Skrevet 22. april 2010 Så superarti lesing,,,,,gratulere så MASSE:=))))))))))))))))))))
Stjernemagnolia Skrevet 23. april 2010 #13 Skrevet 23. april 2010 GRATULERER, hipp hurra for dere og lykke til. Flott å klare det på egen hånd. Det gir håp for oss andre som slitter med samme problem. Det går ann det har dere bevist!
flikkflakk - gravid:-) Skrevet 23. april 2010 Forfatter #14 Skrevet 23. april 2010 Det er håp for alle! Man behøver bare en sædcelle for å lage beibi:-) Plutselig en gang slår den til:-) Lykke til til alle dere andre:-) Ønsker alle andre å oppleve det vi opplever nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå