Gå til innhold

Tror jeg har gjort en tabbe nå ja!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venn jeg har kjent i noen år som jeg har klart å falle ganske så hardt for. Begynte med at vi begynte å rote litt og vi endte opp med sex. Faktisk sett hverandre endel de siste 2 mnd, og jeg liker han bare bedre og bedre.. men jeg tror ikke d er gjensidig.. Han vil nok ikke ha noe forhold, men er fornøyd med å bare ha en "kosevenn". Nå i d siste har vi av en eller annen grunn hatt lite kontakt, og jeg blir snart tussete. Tenker på han hele tiden og vil bare ligge i armkroken hans... Burde jeg bare si det rett ut som det er, eller bare forsøke å undertrykke følelsene til de går over av seg selv?

Hilsen fortvila... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør han rett ut du. Ikke noen vits i å leke en "lek".... Enten er han gira, eller ikke.. Enkelt å greit..:) Lykke til..;)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Å herregud...der har jeg vært og fytti hvor glad jeg er for at jeg ikke er der lengre.

Vi holdt på slik i nesten 3år!!!!!! galskap...jeg sa rett ut til han at jeg hadde følelser for han og at vi enten måtte bli mer seriøse eller stoppe. Da får vi stoppe da, sa han...hahaha...fader, tenkte jeg da. Og noen helger etterpå klarte jeg ikke dy meg og sendte han en sms. Da møtte jeg han igjen og klarte ikke rive meg løs. Jeg tenkte at det var bedre å ha han litt enn ingenting. Jeg var jo veldig ung, hadde dårlig selvtilit og var veldig forelsket.

Hadde sikkert hold på enda hadde det ikke vært for at jeg reiste i militæret. (dette var 9år siden) hehehe...neida... Men si til han hva du føler og legg deg opp en plan om hva du skal gjøre hvis han ikke ønsker noe mer og FØLG den! Det er det beste tipset jeg har:) Lykke til...klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...