Gå til innhold

Tips: Salg på stoff til duk hos Jysk frem til 2 mai!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos Jysk selges nå nervøs fløyel i mange farger, 5 meter for 75 kr. Det er mange som velger å klippe opp dette til duk i bryllup og andre fester, fordelen er at man slipper å sy noe, og at det er billig. Jeg synes kanskje det blir finest om man vrenger stoffet, og pynter med organza-løper (ebay) midt oppå, det skal vi gjøre. Har kjøpt hvit fløyel, og skal pynte med lilla og kremfargede kubbelys, servietter og lilla organza-løper, og blomster. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også kjøpt dette, jeg kjøpte det i påskeuken og da fikk jeg det for 50 kr for 5 meter, så tilbudene varierer hele tiden, jeg synes stoffet er genialt, jeg skal ha lime-grønn organza-løper, lysfat med blanke steiner og lime-grønne lys formet som store roser.

(lysene kjøpte jeg på Nille til 20 kr pr stk)

Skrevet

Vi skal også bruke disse til duker. Har også kjøpt dem for 50kr for 5meter. Vi har valgt den som er litt gulere enn helt hvit. Også skal vi ha røde roser, røde gaveposer med limegrønt bånd, mørk limegrønne servietter og lys. Bordkortene er hjerteformet og festes på gaveposene

Skrevet

I dåpen til junior hadde vi duker av nervøst fløyel, og ALDRI mer!!

Det etterlater seg "støv" på klærne til folk! Hadde hvite vi da, og folk hadde masse hvitt på de sorte dressene sine o.l!

Skrevet

hører flere har opplevde det, men jeg har selv bare hatt positive opplevelser med disse, har hatt dem til jul/dåp og diverese andre annledninger.

Skrevet

Det er viktig å vaske de før de skal brukes og gjerne ristes godt før og etter vask. Da forsvinner det som er av løse tråder o.l.

Skrevet

nervøs fløyel loer ekstremt også etter vask eller risting.. kjedelig for alle gjestene som pynter seg for så å ikke se ut etter å ha sittet ved bordet.. jeg fikk det nesten ikke av bunaden min til et bryllup engang:(

Skrevet

Det problemet løses enkelt og greit ved å å bruke den glatte (bak)siden opp i stedet for den lodne fløyelsoverflaten. Dette hadde vi uansett tenkt å gjøre, da ser nemlig duken ut som en vanlig hvit duk.

Skrevet

da må du fallen den på alle kanter å passe på at den ikke henger så langt ned fra bordet at gjestene får den intil tøyet sitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...