Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Hvordan går det med dere? Har det klaffa for noen enda? Jeg går på trippel pergo-kur og er nå på dag 25 i syklusen.... Tok el-tester underveis for å ha litt kontroll på detta her, men det ser ikke ut til at jeg har hatt noe el Så da skal jeg vel igang med ny runde provera for så en trippel pergo-kur til.... Æsj! Hadde håpa å slippe unna med en trippel kur, for makan til humør-svingninger jeg fikk sist har jeg aldri sett!!! Slitsomt for meg, men mest for de stakkars menneskene rundt meg! Er dere åpne om at dere er prøvere/slitere? Blandt venner, familie osv? Vi har bare fortalt et vennepar om dette.. Vi orker rett og slett ikke at dette skal ta over livet vårt. Vi kommer dessuten begge fra familier som som regel mener at de vet vårt eget beste bedre enn oss Men det er litt hyggelig å ha en vennine å snakke med dette om merker jeg! Hun ønsker også å bli gravid, men vil "vente" på meg sier hun, for hun og mannen "klarer det selv"... Hehe....
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Hei Kaine Jeg har også gått på trippelkur denne gangen - er i dag på CD 24, hadde en kjempekort LH-stigning på dag 15, dvs jeg testet negativt på morgenen, positivt kl 16 og negativt igjen kl 23 - så hadde jeg ikke testet meg 3 ganger for dagen hadde jeg faktisk gått glipp av stigningen - tror derfor jeg hadde EL på ca dag 17. La inn aksjer på dag 6, 8, 10, 11, 12, 14, 15, 16 og 18, men har jo vært like flink til å ha sex alle de andre pp`ene vi har hatt - så har vel ikke store troen! Har ikke fortalt noen at vi prøver, alle vet at jeg var gravid 2 ganger i fjor. Jeg fortalte hele verden at jeg var gravid, familie, venner, kollegaer når jeg var i uke 12, 2 dager etter det var jeg på UL og oppdaget at det ikke var liv!! Var helt knust Så ble jeg gravid igjen med en gang - og gikk til uke 10, fortalte da de aller fleste at jeg var gravid igjen og så ble det oppdaget ingen liv på nok en UL Tror de fleste skjønner at vi prøver igjen, men ingen som tør å spørre oss og det er egentlig like greit!! Neste gang kommer jeg ikke til å si noe til noen ihvertfall ikke før det er blitt påvist liv i magen... Håper jo at jeg blir gravid igjen snart da! Har en datter på 4 år fra før og setter kjempestor pris på hun jeg har, men jammen hadde det vært koselig å fått en til, en liten søster eller bror til jentungen. Hun ønsker seg veldig å bli storesøster ja, selv om hun ikke vet hva konsekvensene blir, som f.eks det å dele på mamma og pappa osv, hehe Hvordan går det med deg nå? Har du tatt en test?? Klem fra
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 24. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2010 Hei hei! Krysser fingrene for at det klaffer for dere denne gang! Dere har jo hvertfall gjort det som vanligvis trengs Jeg var på dag 28 igår, så skal i teorien få mens idag, men det er tydeligvis bare i teorien Vi har dessuten vært rimlig lite aktive på detta med å legge inn aksjer Jeg har akkurat begynt i et nytt vikariat, så hverdagen har desverre vært preget av altfor mye stress.... Men vi har bestemt oss for at nå skal vi bli mye flinkere til å ta oss av hverandre! Må ikke glemme å være kjærester og sånn Jeg mistet en i februar, men det er det bare mamma og et vennepar som vet om (utenom min kjære da selvfølgelig), og en i 2007... Syns det er skikkelig guffent når det skjed Jeg har også et lite mirakelbarn fra før! Han ble 4 år på mandagen som var.. Jeg og pappa'n hans er ikke sammen lenger da.. Pappa'n hans har fått en liten en til med sin nye samboer, så mini har fått "øvd" seg litt på dette med å være storebror... Stortsett så går det veldig bra, men han liker svært godt å slippe å dele mamma'n sin med noen andre barn! Hihi.... Jeg har ikke tatt test enda.. Kunne vet gjort det idag sikkert, men har ikke trua i det hele tatt..... Jeg var og tok blodprøve på dag 23, og siden jeg regner med at det ikke var noe eggløsning på gang så venter jeg bare på brev i posten... Han sender nemlig brev når det ikke funker med innstrukser på neste sted... Jeg mistenker at han bruker meg som sitt eget lille forskningsprosjekt! Hehe..... Sist jeg har hos han så sa han at dersom jeg ikke blei gravid etter 3-4 tripple pergo-kurer så skulle han henvise oss til fertilitetsklinikken.... Men når trippel pergo ikke funker så vet jeg ikke hva han har tenkt å gjøre igrunn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå