Gå til innhold

Jeg syns det føles annerledes denne gangen, allerede!

..snøklokke..

Anbefalte innlegg

Er nå 6 fulle uker og går inn i uke 7. Jeg begynner liksom allerede å kjenne at noe skjer i magen min. Dere vet hva jeg mener, den der litt merkelige følelsen av at det "jobber" der nede.. En litt "trykkende" følelse i underlivet i tillegg. Er dette fordi kroppen har vært gjennom dette to ganger før, og nå "husker det" og begynner å jobbe allerede?

Hadde vært interessant å høre hva dere andre flergangsføderskor føler..

Fortsetter under...

Hei:) Nå vet jeg ikke hva det er du kjenner, men også her har hele svangerskapet vært helt annerledes enn forige. (er i uke 27 nå da..) Men fra jeg fant ut jeg var gravid til nå har det meste vært annerledes... både psykisk og fysisk. Er vel fordi man har vært gjennom dette før så klart, men tviler vel på at kroppen husker noe som helst, den er vel uansett "programmert" til å gjøre det den skal.. Er vel heller det at hvert svangerskap er forskjellellig,og oppfattes forskjellig- man legger merke til forskjellige ting og fokuserer på forskjellige ting osv., har snakket med flere flergangsfødende som sier de har hatt svangerskap så ulike som natt og dag... er vel bare sånn det er:)

Ja, og så har det kanskje å gjøre med at vi selve husker det fra gang til gang. Vi har jo kjente dette et par ganger før:) Tiden som kommer blir uansett spennende. Jeg gleder meg til magen vokser, jeg skal prøve å nye det så godt jeg kan, dette blir vårt siste svangerskap. Så da bør det nytes til fulle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...