Gå til innhold

HATER HATER TANTA!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg noe helt vanvittig til å slippe det! Det gjør så vondt nå når jeg ikke bruker noen hormonell prevensjon lengre, og jeg er en tikkende bombe!!!! Jeg blir gaaal! Har lagt i sengen og vridd meg i 4 timer nå. Pokker så vondt! Paracet hjelper ikke...

PUH... Måtte bare få det ut, sien jeg er alene hjemme og ikke kan klage min nød til noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Anbefaler deg å blande en paracet og en ibux mot slike smerter. Legen min anbefalte meg dette, som er det beste mot sterke smerter som også er reseptfritt på apoteket.

Hvis ikke hadde jeg gått til legen og hørt om det finnes noe annet.

Har også hørt at nattlysolje skal være med å hjelpe mot pms plager - hormonellt og smerter - dessuten er min fysiske tante overbevist om at hun ble gravid på det, i en alder av 45 år!

Så kanskje et tips, det og!

Fikk TR i dag jeg og - så er ganske deppa selv, vondt i hodet og konstant magesmerter...men er litt antipille, skal da ha jævli vondt før jeg tar noe. Er litt av den som føler at kroppen må ordne opp selv....

Føler virkelig med deg! Masse god bedring!

Skrevet

jeg også, spesielt når ho ikke skal komme på besøk:-( jeg bruker naproxen mot menssmerter og varmeputer... eneste som hjelper her i gården..

Skrevet

Takk for tipset:-) Det skal jeg prøve. Bruker Dong Quai hver dag og tror det har nogenlunde samme virkning som nattlysolje. Begynner å føle meg som Jan Thomas om morgenen med en hel håndfull av kosttilskudd... Jaja håper det hjelper snart:-)

God bedring til deg også:-) Håper dette blir siste besøk for oss begge på en god stund.

Skrevet

jeg brukte narpoxen og alpoxen tidligere, men nå er jeg redd for at så sterke piller skal hindre graviditet... Har du hørt noe om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...