Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Jeg var aktiv på "bli gravid" forumet frem til ca 8.pp. Nå har vi prøvd i 2 år og skal i gang med ivf. Jeg er utrolig lettet for å ha kommet så lang at vi nå skal få hjelp. jeg starter den 10. mai med nesespray:)

Ellers kan jeg si at jeg er en 27 år gammel jente som bor i Stavanger. Kanskje er det noen andre fra samme område her også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit - vi håper du ikke blir lenge :-)

Her er det mange trivelige damer, med masse erfaring og kunnskap. Det er bare å spørre om du lurer på noe. Det er tøffe tak dere skal igang med, og da er dette forumet gull verdt. Lykke til!

Skrevet

Takk for det!

Ja, kommer nok til å blir noen spørsmål etterhvert.

Det er spennende å lese om deres erfaringer og få litt inntrykk av hva det er vi har begitt oss ut på:)

Skrevet

Velkomen hit, ja - her er det mykje god støtte og kunnskap å hente;) De skal sikkert til Haugesund de, då? Det kan de i tilfelle gle dykk til - me har vore der og er kjempenøgde med all behandlinga og oppfølgjinga. Det tok nokre forsøk før spirene sat, men det har absolutt vore verdt strevet. No ventar eg nr 3 etter at eg fekk tvillingar for 2,5 år sidan på 4.forsøk (3.medisinske, men hadde eit fryseforsøk innimellom). Veslesøster sat på første søskenforsøk. Dei er kjempeflinke i Haugesund!

Masse lykke til!

Skrevet

Heisann ja,,,,,Velkommen hit. Lurer du på noe,,så spør ivein;)

Masse hyggelige damer her:=)))))))

Skrevet

ÅÅÅ så koselige dokke e!!

glede meg til å høre kossen det går med dokke, og å forteller dere kossen det går med oss:)

Haugesund ja. De var veldig koselige og trygge når me var der på samtale!!

Lykke til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...