Gjest Tale30 Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Det er myye bra i år altså. Prince er jo en legende, og Alice in Chains for oss gamle grungerne. Det er ikke bare bare å booke billetten lengre. Etter 11 år,må jeg kanskje medgi at det kanskje ikke blir flere år. Ikke spess. familievennlig liksom..
petite fleur Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Nei, kødder du? Åh, der skulle jeg gjerne ha vært! Digger Prince (og Alice in chains, for den saks skyld), det hadde vært SÅ kult....hadde jeg ikke vært høygravid/ helt fersk mamma hadde jeg pinadø dratt. Kunne ikke han ha kommet da jeg hadde min fartstid på Roskilde da, dvs for sånn 10 år siden? Begynner å dra på åra.... :-)
Gjest Tale30 Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Samme her.. jeg dro for første gang da jeg var 16 år, og har vært der hver sommer siden (bortsett fra noen somre da jeg bodde i utlandet). De siste årene har jeg dekket festivalen for en avis, og har bodd backstage. Hadde det ikke vært for det, så tror jeg ikke at jeg hadde taklet det Jeg som syns det var pinglete med liggeunderlag de siste årene
Gjest Tale30 Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Det var definitivt de FØRSTE årene liggeunderlag var pinglete. Og vi lo høyt av dem som måtte ha varme dusjer. Kalde fellesdusjer var vel like bra? Haha, man forandrer seg.
petite fleur Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Var alltid pinglete når det kom til dusjing, måtte ha varmdusj ja :-) Men husker vi så ned på de som dusja hver dag, ha ha, man var da tross alt på festival! Jeg fikk bare høyere og høyere krav til komfort for hvert år som gikk, liggeunderlaget måtte vike for luftmadrass, gitt....Siste året jeg var, tok jeg hæren fløtte meg FLY til Kastrup (den 8 timers bussturen var jo egentlig en del av sjarmen), og - enda verre- TAXI fra Kastrup til Roskilde! Ble mobba da ja, her kommer luksusdyret liksom :-) Er nok ikke den samme jenta nå lenger nei, men guriland så gøy jeg har hatt det der. Skulle jeg dratt nå, hadde det blitt hotell :-)
Gjest Tale30 Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Haha, kjenner meg sååå godt igjen. Første årene, rett på bakken. Så kom liggeunderlaget, som måtte vike for luftmadrassen. Sist hadde vi dobbel luftmadrass og dyner (kjørte bil). Teltet hadde gått fra igloo-telt kjøpt på området til å bli et monstertelt med to soverom og forstue. Og jaggu hadde jeg ikke med elektrisk tannbørste også. Det var da jeg forsto det, når jeg sto og pusset tennene med eltannbørsten min, at det er JEG som er den kuleste festivalgjengeren - fordi jeg faktisk TØR å leve komfortabelt, hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå