Gå til innhold

Lionkittens - noen som husker henne ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjedde med den damen egentlig ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker ofte på henne, og lurer på hvordan familien har det. Hun hadde flere venner her inne, og noen vet vel kanskje hvordan alt gikk.

Skrevet

Hele den saken var svært merkelig... Og jeg håper inderlig det ikke var sant, og at damen har det bra i dag. :)

Skrevet

tror det hele var oppspinn. hun snakker sikkert under ett annet nick den dag i dag

Skrevet

Det kan sikkert vere oppspinn, samtidig så hadde hun vært her lenge og var ikke et tullenick eller forumtroll.

Skrevet

Jeg skjønner at folk kan være skeptiske, men jeg syns det er ekstremt at noen velger å kalle henne for løgner når hun kommer med så alvorlige ting. Den ene tråden var helt vanvittig lang, og gikk kun ut på at det ikke kunne stemme og at hun var en løgner.

Ja, det kan virke veldig merkelig og usannsynlig. MEN merkelige og usannsynlige ting skjer likevel, og om det så bare er en minimal sjanse for at dette stemte, så syns jeg det er forferdelig trist at man velger å spekulere så åpenlyst om dette. Tenk om det faktisk er sant. Tenk om du hadde kommet med en sånn beskjed, og så trodde ikke noen på deg og kalte deg for en løgner. Snakk om å bli tråkket ned i grøften.

Kanskje er hun her med et annet nick, kanskje var alt oppspinn. Men kanskje stemte det, og hun måtte ta farvel med datteren sin. Da bør hun få hvile i fred.

Skrevet

Det er derfor jeg så inderlig håper det ikke var sant...

Jeg er en skeptiker av natur.. Beklager... Og OM det var sant, så håper jeg hun har det bedre nå..

Skrevet

Jeg snakket med henne en god del, både her og på Pm. Hun ble jo stadig dårligere og en dag var det ikke lenger noe svar å få fra henne, så jeg trur dette var virkelig og at hun nå er i en bedre verlden. :o(

Skrevet

Har henne på vennelisten, la henne til for å se om hun endret nick. Men ingen har vært innlogget på den kontoen siden den siste historien kom... Så da får man tro det var sant, eller at hun ordnet seg ny konto.

Skrevet

Ja, jeg tenker på henne innimellom. Tragisk historie som jeg håper ikke er sann... men som jeg tror var det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...