sab22 Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Hei Vi skal feire en 25 års dag og jeg tenkte å lage smørbrød. Har dere tips til hva som kan være på hver enkelt smørbrød? Tenkte reker med tilbehør, karbonade med tilbehør, laks med tilbehør og roastbeef/amerikansk skinke med tilbehør. Hvor mange smørbrød beregner jeg per pers? Hvor kan jeg kjøpe slike smørbrød pinner/spyd som er i de vi får når vi bestiller fra catering? Hvor lenge holder smørbrødene seg? må jo lage dem dagen før tenkte jeg.
vero:o) Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 hai jeg jobber med catering..:)reiner 4-5 til mannen da skal det vere rikelig...trenger ikke de pinnene...hvis vi må lage smørbrøa dagen før så fukter du matpapir i vann og legger det dekkende over skivene,ikke ha de kjempe våte..bare vri dem opp...så tar du og legger plastfolie over der igjenn ,tett sortene vi lager er foresten ... karbonader,løk skinke ,eggerøre laks,eggerøre steik,surkål roastbiff,løk reker,majones
sab22 Skrevet 20. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2010 tusen takk for svar. Jeg tror jeg vil ha de pinnene til smrøbrødene uansett. Noen som vet hvor jeg kan få tak i de?
vero:o) Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 har de ikke i matbutikk?,en med mye utvalg da...får de fra storhusholdning så har ikke peiling...
Bea80 & Gullgutten Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Hos oss selger de "sverd" på butikken, de er beregnet til smørbrød tror jeg eller frukt
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 når vi bestiller på jobb så er det beregnet 3 smørbrød per pers. Er det snitter så er det ca 5stk per pers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå