Helene og spire sept 10 Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Jeg og min kjære bestilte oss tur til Italia før vi visste at nurket var i magen. Skal reise når jeg er 30 uker på vei og hjem når jeg er 32 uker. Har heldigvis reiseforsikring hvis det skulle vise seg at kroppen ikke holder, men føler meg foreløpig i storform!! Det jeg egentlig lurer på er om det er noen som vet hva "reglene" er for å ta sol når man er gravid?? Har prøvd å lese på nettet, men jeg har ikke funnet så mye om det =) Er det noen som vet?? Vil ikke risikere å utsette babyen for noe som ikke er bra=)
lucky meee:) Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Vet desverre ikke noe om det du lurer på men ville bare si at jeg ikke fikk fly da jeg var så lang på vei. Fikk i ettertid vite at dette skal stå på flyselskapets sider,,,(altså hvor nær termin du kan være) men har ikke sjekket dette opp. Et lite tips bare, sånn at du kommer deg hjem igjen:)
Løvinna30 Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 hei. Det er vel ikke noen regel på det, men pass på at du ikke blir overhetet. Og at magen ikke er steik-varm. Et par tips, hell litt vann over magen innimellom, og evt ta et håndkle over magen da det er på det varmeste, eller sitt litt i skyggen. Og det sies jo også at huden til gravide blir mer 'følsom', altså, husk solkrem! :-) Og tenk på alle andre gravide som reiser til syden, og er hjemme her i Norge på varme sommerdager som tusler rundt i bikini :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå