Gå til innhold

FB....jeg syntes dette er merkelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To stk damer driver å "adder" meg hele tiden.Jeg aner ikke hvem dem er.Vi har mange felles venner og jeg har spurt litt rundt.

To av tre jeg har spurt vet heller ikke hvem disse to er. Tredjemann kunne fortelle at dette er to jenter som er fra samme sted som jeg bor.De er venninner og tydeligvis "venne-samlere" på fb?

Hva er poenget liksom? Jeg ignorerer selvsagt! Men det går et par dager så spør dem igjen.

Vi snakker om to damer på snart 40 år her?

Rart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de burde jo skjønne at når du ikke godtar første gangen, er det jo ikke no vits å prøve igjen..

Syns det er teit at man liksom skal adde andre folk bare fordi man har felles venner da.....

Skrevet

Du kan jo bare ignorere dem permanent, altså sperre dem fra kontoen din, slik at du slipper å få disse venneinvitasjonene hele tiden. Høres veldig slitsomt ut synes jeg. ;)

Skrevet

Og, ja, jeg synes det høres litt sært ut at de ikke tar hintet. Jeg gidder heller ikke å godta alle slags venneforespørsler helt ukritisk. =)

Skrevet

Veldig merkelig.

Tror jeg hadde sendt en privat melding til de, og skrevet: Hei. Jeg klarer ikke helt å koble deg... Hvor kjenner vi hverandre fra? - eller noe sånn.

Kanskje de skjønner tegninga da?

Skrevet

De adder sikkert alle de får tips om, og merker ikke at du har avvist dem flere ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...