Mammahjertet <3 Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Denne ble visst best i test... Men jeg tør ikke å kjøpe den før jeg eventuelt hører litt rundt om kring om erfaringer. Er det noen som har kjennskap til denne vognen? Jeg lurer på å kjøpe den hvis den ikke viser seg å være upraktisk. Prisen var jo slett ikke ille heller. :-)
MonaGlisa Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Tror det mangler en link i innlegget ditt...?? :-)
OhMyGod!!! Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 hehehe ååååh, DEN vognen jaaaa! *ler* venter på oppdatering med link i
Mammahjertet <3 Skrevet 20. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2010 Haha! Jeg er ordentlig i tåka ;-) Her er linken http://forbrukerportalen.no/Tester/2010/test_av_sportsvogner_april_2010
Mammahjertet <3 Skrevet 20. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2010 Det er vel og merke en sportsvogn som nok er beregnet for babyer som er noen måneder gamle, men jeg har lyst på en slik i tillegg til en "vanlig" barnevogn. Hvis det er behov for ja? En vanlig duo vogn er vel kanskje like bra? Sånn, da var det nok tilføyinger tror jeg ;-)
Mammahjertet <3 Skrevet 20. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2010 Joda den er der nå Les noen hakk oppover så ser du surra har limt den inn
mamma til en snart to Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 hehe, er vist ikke bare du som surrer jeg har ikke erfaring med den vogna, men er ikke så glad i 3 hjulinger da. føler de er ustabile, å jeg skjønner ikke helt poenget med 3 hjul når du kan få en fin stabil med 4 hehe. men ikke hør på meg, jeg hadde veldi lyst på 3 hjuling selv til jeg ble frarådet det.
Pinnus Skrevet 20. april 2010 #9 Skrevet 20. april 2010 Jeg leste en plass at ustabile 3-hjulinger hører fortiden til. Fikk også dette bekreftet i butikken. De kjente merkene lager gode 3-hjulinger som ikke skal ha noe å si for stabiliteten. De som ble nevnt for meg i butikken var Mountain Buggy, TFK, Quinny, Easywalker og sikkert noen til.... Vi har tatt sjansen på en Easywalker og jeg syns ikke den virker ustabil på noen måte, men har dog ingen erfaring med 4.hjuling heller;)
Løvinna30 Skrevet 20. april 2010 #10 Skrevet 20. april 2010 må ærlig innrømme at jeg syns ikke vogna var så fin - ikke min stil. Og vogn med 3 hjul er jeg ikke fan av. De er litt ustødige, og særlig da barnet blir større og beveger seg mer :/ trehjulinger tipper lett.
Mummamma Skrevet 20. april 2010 #11 Skrevet 20. april 2010 Syns egentlig denne vognen var ganske så lik de fleste 3 hjulingene som er på markedet nå jeg. Har lyst på 3 hjuling selv jeg, å denne så jo ikke dum ut, men har hørt litt lite om den enda, så får vente å kanskje se om det kommer noen kommentarer på den. Får kjøpt med bag på denne da ser jeg, så da kan den jo brukes til spedbarn også.
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 20. april 2010 #12 Skrevet 20. april 2010 titter innom fra 3.trimester... Ville bare kommentere hjulene på vognen. Slike hjul gir ikke den beste kjørekomforten. Det er noe som både er skrevet av de som har "peil" og testet ut av brukere(meg inkludert). Har ikke prøvd vognen selv, men synes ikke det så ut som en vogn jeg ville puttet en nyfødt baby i:S
Mammahjertet <3 Skrevet 21. april 2010 Forfatter #13 Skrevet 21. april 2010 Her fant jeg en annen artikkel som beskrev samme testen. http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/utstyr/vognguide/article565524.ece Her var det visst et bilde av vogna med bag på også. Jeg synes den så helt fin ut egentlig. Må se om jeg får den i en litt mer jentete farge bare
Mammahjertet <3 Skrevet 21. april 2010 Forfatter #14 Skrevet 21. april 2010 Hmm... jeg blir litt usikker altså. Har lyst på vognen siden den kom så godt ut i testen totalt sett. Men det er viktig å høre på dere som har erfaring med trehjuls barnevogner. Vil bare ha det aller beste til min lille sommerbaby
Mummamma Skrevet 21. april 2010 #15 Skrevet 21. april 2010 Er disse hjulene annerledes enn de som er på andre 3-hjulinger da? Som f.eks TFK, Easywalker. Tror det er litt smak og behag om en liker 3 hjul eller ikke, hadde 3-hjulinger vært farlige for våre barn, så ville det vel ikke vært så mange av de på markedet. Likte denne vognen selv jeg, å vil tro at hadde det vært dårlige kjøreegenskaper på den pga 3-hjul, så ville det kommet frem i en test. Dette er bare mine tanker om det da! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå