znuppzi Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Idag begynte eg på Progestan, 2 tbl vaginalt x 3, og plutselig kjenner eg litt murring, og det er mye utflod med noe rosa i.. hva skjer her?? Eg skal jo sette inn ett egg nå kommende fredag- kan jo ikke blø da!
håpefull *er mamma* Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Håper du får svar. Jeg er bekymret for å få blødning på neste forsøk, hvor jeg skal bruke Progestan. Har fått blødning av Crinone tidligere. Vet at blødning er en bivirkning både på Crinone og Progestan. Kjedelige greier. Håper det gir seg igjen hos deg. Høres ut som du skal ha fryseforsøk? Hvis du bruker Progynova, kan også det gi litt blødning. Det fikk jeg, men det ga seg igjen etter etpar dager.
znuppzi Skrevet 20. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2010 Skal ha frys ja, nå kommende fredag, og livredd for at noe skal ødelegge dette... Eg hadde ingen blødning med Crinone, ikke før 14 dag var kommet og jordbærsesongen meldte sin ankomst. Håper det bare er noe "tull" i systemet med en gang og at det gir seg før fredagen. Kan det bli utsettelse om ikke? Eller avbrudt? Eg blør ikke, men det kommet noe lyyyyyserosa og avogtil no mørkt på papiret (beklager detaljer her). Takk for svar uansett=)
håpefull *er mamma* Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Da jeg ringte klinikken, da jeg fikk litt forbigående blødning (sannsynligvis pga Progynovaen), fikk jeg beskjed om at planene skulle gå sin gang allikevel. Dette pga at jeg har slitt med spottinger, og de ser ingen løsning på dette. Jeg har forøvrig hatt bittelitt småblødning på morgenen innsettingsdagen, på begge mine ferskforsøk. Legen reagerte ikke på dette, for han så at det var så lite. Nesten sånn at jeg tror at hun ikke hadde sett det om jeg ikke hadde sagt noe. Anbefaler deg å ta en tlf til klinikken din pg informere dem om din blødning. Så hører du hva de sier, så slipper du kanskje å bekymre deg;-)
znuppzi Skrevet 21. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2010 Oki. Men det er ikke akkurat noe eg kan kalle en blødning.. Det er liksom mest murringer og oppblåsthet. En del utflod eller "restene" av Progestan med noe lyyyserosa innimellom.. Eg bare håper at det ikke blir noe blødning av dette, da tar eg tlf. Men innsettingen er i overimrg og prøver å tenke positivt! ) GruGleder meg, må gjennom dette alene da mannen min befinner seg plutselig i Iran med noe jobb og flyene ikke går..
håpefull *er mamma* Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Lykke til, ihvertfall ;-) Så kjedelig at du ikke har mannen din hjemme. Ingen andre du kan ta med deg?
znuppzi Skrevet 22. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2010 Det har avtatt helt!!! ) Kjempespendt på imrg, GruGleder meg syyykt mye. Har vasket leiligheta og ryddet, klar til å komme hjem for å slappe av dersom alt går fint imorgen. Håper bare egget overlever og ser smashing ut imrg! ) Er helt i 100 her, samtidig som eg e så nervøse at eg ikke kan sette ord på det, vil ha egget i rugekassa, nu! ) Nei, desverre så er det ingen andre eg kan ta med meg, bare 1 venninne av meg som vet om dette, og hun reiser bort for å feire stordagen sin. Men satser på at dette går fint, og at eg ligger å ruger trygt og godt når mannen min kommer hjem på tirsdagen, dersom skyene holder seg borte! klem
håpefull *er mamma* Skrevet 23. april 2010 #8 Skrevet 23. april 2010 Så bra!!! Sikkert bare litt bivirkning ;-) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå