moota m storebror&lillebror Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Barna skal få pølser og potetstappe (muligens pose idag), mens mamman skal kose seg med kyllinglår og salat =D
flypapir Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Grønnsakssuppe her.. Lagde en diger kjele med det for litt siden og hadde frosset ned nok til en middag til ungene og meg. Enkelt og godt!
Mamma med to søte små Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 I dag lagte jeg og snuppa pizzasnurrer, oppskriften i foreldre og barn.
Verbena Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Vi har hatt løvburgere, pølser, chips, ris og berne! Spiser tom fryseren før flytting så er mye rart til middag her om dagen =P
Ranveig R Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Salat med masse deilig grønt, fetaost, pasta og skinke/kylling (alt etter kvar folk ville ha). Ordentleg sommarmat. Og så fekk vi pizza frå Peppes på personalmøte i ettermiddag.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Har hatt hamburger og salat.
Tokatter_USA Skrevet 21. april 2010 #7 Skrevet 21. april 2010 Pizza hver tirsdag her. Det er dagen vi (femåring og jeg) har jentekveld, og Daddy får slippe ut. Men han pleier å spise sammen med oss før han går ut. Det er en kosedag for hele familien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå