White*Angel Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Har nå fått vite at jeg har Pco/s, og ønsker og vite om noen ser barn i min framtid? og hvor mange og kjønn. jeg 260688 og samboeren 260184. Takk=)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. april 2010 #3 Skrevet 22. april 2010 har du pco eller pcos?det er litt forskjellig...pcos er hakket verre enn pco. Jeg har selv pco og holdt på i over 2 år før jeg ble gravid med min eldste og minste mann ble jeg gravid med 3 mnd etter første mann var ute(ikke planlagt) Jeg fikk tab pergotime,har du fått noe slikt? Jeg får opp at du kommer til og få en gutt i året 2011,får opp 3 barn på deg..alle gutter
White*Angel Skrevet 22. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2010 Har pco, men det er mange symtomer på pcos og. Jeg har ikke fått noe som helst enda. Skal ivei og ta en blodprøve i morgen. Skulle ta på blødedag 3 da gyn. Nå den 4 mai skal vi ta en spermprøve. Så etter den tid blir vi vel innkalt til samtale. Kanskje jeg da evt får pergo. Føler du noe mnd jeg blir gravid? Eller mnd han kommer.. Har så lyst og være gravid i jula:D Takk for at du tok deg tid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå