Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Har hatt litt vondt når jeg har tisset i ca en uke, så dro til legen og sjekket om jeg hadde urinveisinfekson. Det var det ingen spor av. Nå var det kjempevondt når jeg tisset de 2 dråpene som MÅTTE ut, og det kom blod når jeg tørket meg! Hva kan det være? Er gravid, men blodet kom ikkje for sjeden!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 oi det er jo ikke bra. Dra til legen igjen, dette må jo sjekkes ut. Høres jo ut som en UVI selv om legen sa det ikke var det. Blod i urinen skal alltid sjekkes ut.
Gjest Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Du har veldig følsomme slimhinner som gravid, så det kan komme litt blod uten at det egentlig er noe farlig. Men det skal jo ikke være så vondt da. En annen leges mening kanskje?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Kan ha bakterier i urinen uten at det slår ut på stix. Be om at den sendes til dyrkning! Jeg har i hvert fall hatt blod i urinen ved urinveisinfeksjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå