Gå til innhold

Dere som gir tunfisk til katten! Altså sånn tunfisk på boks som menneskene kan ha på skiva..

Anbefalte innlegg

Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥

Hvor lar dere den stå ÅPEN? Jeg har latt den stå på benken inni en brødpose.Det står jo på at den skal stå i romtemperatur 20-25 grader.Står ingenting om at den skal i kjøleskap når den er åpen!

Jeg syns det stinker surt av den når den har stått en stund (og da mener jeg ikke dager altså,men kansje dagen etter),men katten spiser den likevel så kan vel ikke være sur???

Lukter jo godt når den akurat har blitt åpnet..

Fortsetter under...

Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥

Har du den i kjøleskap når den er åpnet?? Men spiser katten den når den er så kald da??Eller lar du den stå på benken en stund før du gir til katten? I såfall hvor lenge?

Annonse

Vil bare komme med en liten advarsel ang å gi katter tunfisk. Det er ganske salt, og katten kan få nyreproblemer.

Jeg hadde en katt som fikk en del tunfisk en periode, han var kresen og hadde dårlig matlyst, og ville omtrent ikke ha annet. Noen mnd senere fikk han nyresvikt, og måtte avlives. Det er ikke bekreftet at det var tunfisken som var skyld i at han ble syk. Men jeg har en sterk mistanke om at det var den.

Kjøp heller billig fisk( f eks frossen first price torsk) og kok selv, det er nok bedre for katten i lengden.

Katta vår får stort sett maten rett fra kjøleskapet ja. Evt fisk rett fra fryseren (nedfryst i passelig store biter). Da koser han seg som en unge med softis på en varm sommerdag. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...