Gå til innhold

Hvem kler bart?

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Lista er lang over de som IKKE gjør det. Inkl alle kvinner. Men hvilke barter opp gjennom tidene har vært snasne?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Ja til Freddie. Og kudos for en bart ingen har kledd siden 1880-tallet.

Nei til Chuck Norris i alle former og utgaver av ansiktshår.

Nominerer selvsagt Hetfield ca 1991, og Lemmy Kilmister. Handlebar gjør susen.

Skrevet

Willie Nelson. :-)

Hetfield er ikke sååå lekker på det glade nittitallet, overforbruk av dop skinner gjennom og gjør ham mindre attraktiv. Men nå om dagene, mannen blir bare finere og finere. :-)

Skrevet

Synes du generaliserer og diskriminerer over en høy hest her, lut. Som kvinne føler jeg meg smått fornærmet over at du drar oss alle mellom en kam, da jeg er overbevist om at JEG selvfølgelig ville ha kledd bart aldeles utmerket.

Gjest sug lut
Skrevet

Du er Gud, du dikterer tross alt betingelsene.

Men over en høy hest, da gitt? og mellom en kam? de hører da jaggu hjemme lenger ned.

Gjest sug lut
Skrevet

Ahhhh-hh-hhh - du kan ikke mene at Moskva -91 eller Cunning Stunts er mindre attraktive?

Skrevet

Mener du å insinuere at jeg, Gud, ikke skal få lov til å more meg over skakkjørte uttrykk akkurat når jeg vil?

Tsk, tsk. Noen kommer til å våkne til 40 cm nysnø i hagen i morgen, men jeg sier ikke hvem...

Skrevet

Joda, skal innrømme at han var fin da barten gikk ned i et lite skjegg nede. Men den lange barten uten no skjeggflipper på kjakan minner meg litt om trønderbart.. :-P

Skrevet

Gud, er jeg tilfeldigvis Sug Lut sin nabo? Du som har oversikt, tenker jeg.

Skrevet

Nei, du kan puste rolig.

For øvrig regner jeg med at du uansett kjenner til uttrykket "kraftig lokal nedbør"? Vel, jeg skal ikke skryte for mye, men min presisjon er virkelig upåklagelig. Hint-hint.

Gjest sug lut
Skrevet

Greit, du kler bart og jeg får det bart i hagan, geddit?

Skrevet

Jeg kan vurdere det. Men det er bare fordi du er så skrekkelig søt når du ypper.

Skrevet

Paul Newman

Skrevet

Det er bare oss trøndere som kler bart - og skinnvest hvis du er i tvil....

Skrevet

Freddie var mine første tanke. Må bare elske den mannen.

Gjest sug lut
Skrevet

Jack Sparrow!

Og helt enig i Jason Lee.

Skrevet

Jeg er veldig svak for Sam Elliot sin bart. Egentlig er jeg svak for hele mannen etter å ha sett Masken for ca hundre år siden.

Skrevet

Sean Penn ser passe cool ut med bart

Skrevet

Og selvfølgelig mannen. Han har bart kombinert med skjegg. Litt som Jack Sparrow, egentlig. ;)

Gjest amandine
Skrevet

Kan jeg bare fastslå kort og godt: Ingen kler bart! De som er evt fine med bart ville vært mye finere uten. Unnskyld kjære snille søte som jeg tråkker på tærne, men lever med 3dagers-mann, det er ille nok. Bart er uff uff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...