akvarangen Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Jeg bestilte barne"bunad" til sønnen min hos på nameit.com for snart 3 uker siden. På nettsidene skriver de at bestillinger sendes innen 5-7 arbeidsdager, men nå er det gått tre ganger så lang tid uten at jeg har sett snurten av "bunaden"! To e-poster til kundeservice har jeg sendt, ingen er blitt besvart. Er det andre som også har dårlige erfaringer med å handle herfra?
Gjest Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Uff, også jeg som la inn en bestilling der på fredag på to slike til jentene mine. Nå håper jeg at de kommer før 17. mai eller så er liksom poenget borte.
Alba44 Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Uff da...der venter jeg på varer fra også. :-/
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Kanskje det kommer av flykaoset
Gjest Nabaat Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Om det skulle komme av flykaoset så burde det vel fortsatt være mulig å svare på mail... nettet kommer jo ikke via fly
Tante Gustava Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Jeg venter også i spenning på pakke derfra. Bestilt 6/4, så syns den burde være her nå snart...
akvarangen Skrevet 21. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2010 Misforstå meg rett, men det er nesten "godt" å høre at flere venter.. Det betyr kanskje at de bare er veldig forsinka. Jeg bestilte 2.april, så syns jammen det begynner å bli på tide. Noen som vet om de sender fra utlandet eller fra Norge? Håper jo virkelig den kommer fram før 17.mai.. Nå har jeg i hvert fall sendt ENDA en mail, denne gang til en annen adresse - så får jeg se om det skjer noe mer..
akvarangen Skrevet 21. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 21. april 2010 Og der fikk jeg jammen svar. Hadde vært noe problemer med toll eller noe, men nå skulle det være i orden og varene på vei. Imidlertid blei jeg litt skuffa, for jeg trodde at så lenge nameit hadde norsk nettbutikk, kom varene fra Norge slik at man slapp toll og moms osv. Men det gjør man vel ikke da, så dermed blir bunaden en god del dyrere enn jeg hadde tenkt..
Gjest Skrevet 21. april 2010 #9 Skrevet 21. april 2010 Det er nok NameIt som står for toll og moms på den delen. De importerer til norge også selger de det. Så de har nok bare solgt varer de selv ikke har mottatt enda. (Samme med "fysiske" butikker ... de importerer jo også varene sine før de lagges ut i butikken, og du betaler jo ikke toll der ;-) )
akvarangen Skrevet 21. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 21. april 2010 Ja, du har sikkert rett - tenkte rett og slett ikke på at det kunne være sånn. Takk for oppklaring:)
Tante Gustava Skrevet 21. april 2010 #11 Skrevet 21. april 2010 Oj, ja jeg håper du har rett tingeling_80. Jeg hadde i alle fall ikke regnet med toll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå