Gå til innhold

Synes du smilehull er pent/vakkert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på "legene" for en liten tid tilbake, en av få ting jeg ser på tv sånn innimellom, og holdt på å få sjokk over ene innslaget. Helt ok med de som vil ordne litt på brystene, magen osv, men der var det noen som tok kirurgisk inngrep for å få smilehull!

Har aldri hørt om noe sånt før jeg, visste ikke en gang at det gikk an. Ikke trodde jeg voksne personer ville ha smilehull heller. Jeg har smilehull selv og kunne godt ha vært foruten. Smilehull er veldig søtt og sjamerende på barn, men som voksen synes ikke jeg det er like pent. Kanskje fordi jeg har det selv? ;-) Noen her som ville tatt en slik operasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ville ikke tatt en slik operasjon, men jeg syns det er søtt og sjarmerende med smilehull. Hadde ikke gjort noe å hatt det syns jeg. men pent/vakkert er det ikke, mer søtt ja.

Skrevet

smilehull er sjarmerende og pent synes jeg. Ikke noe negativt med det - for voksne heller... men, såååå pent og sjarmerende at jeg ville vurdert å legge meg under kniven for å få det er det ikke i mine øyne... :-)

Skrevet

Jeg synes det ser rart ut, og ville i allefall ikke betalt for å få det. Men jeg ville ikke betalt for silikonbryster heller. Det lyser silikon lang vei (tror de virkelig ikke folk kan se at det ikke er ekte?) og jeg kan ikke begripe at noen vil ha unødvendige fremmedlegemer i kroppen. Jeg synes folk bør være flinkere til å akseptere den de er. Alle har noe pent ved seg, vi trenger ikke alle se ut som plastikkbarbiedukker.

Skrevet

Nei nei nei... smilehull burde vært freda ^^,

Helt ærlig syns jeg det er kjempe sjarmerende med smilehull, og jeg trur jeg forbinder det litt med sunn, frisk og gla:)

Har ikke smilehull selv, men pappa har og han kler det veldig godt syns jeg da:)

Skrevet

Ulempen med smilehull er at når man blir så gammel som meg, kommer det en linje/rynke som går tvers gjennom smilehullet og nesten ned til haken jo.......

Enig med deg Alva, visste virkelig ikke at noen lot seg legge under kniven for noe slikt.

Skrevet

Smilehull er utrolig fint - skulle gjerne hatt det selv. Jeg synes det er fint når man blir eldre også. Men at noen som ikek har det naturlig, opererer inn smilehull, synes jeg er omtrent like teit som analbleking.

Skrevet

Det kommer vel helt ann på ansiktet det sitter i. Et hull i huden er ikke pent i seg selv.

Skrevet

Hmm, og så jeg som har vært så glad i smilehullene mine. Trodde det var fint jeg, men da er det tydeligvis ikke det :(

Skrevet

Jeg ville aldri tatt en slik operasjon, men jeg syns smilehull er NYDELIG!!

Sønnen min har de skjønneste smilehullene, og jeg har flere venner med smilehull, både gutter og jenter, og de er nydelige alle sammen.

Har alltid ønsket meg smilehull:-) Men det er jo sånn, man vil alltid ha det man ikke har.

Skrevet

Ja det er vakkert( Har smilehull selv, så kan ikke si noe annet;)

Skrevet

Jeg synes smilehull er nydelig:) (Jeg har noen små selv, men har alltid ønsket de var mer fremtredende.)

I USA sier de om smilehull; "Thats where the angels touched you."

Jeg synes det er veldig søtt sagt:)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Smilehull er så vakkert:) Men ville ikke operert meg for å ha fått det.

Skrevet

Har smilehull, men de vises best når jeg er slank faktisk.. Syns det er kjempefint, og er ganske stolt av dem ;) Min sønn har arvet mine smilehull, og er bare helt utrolig søt med dem! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...