Gå til innhold

fra 4 til 5

susenhopp

Anbefalte innlegg

Hjelp jeg testet positiv i dag det var to klare streker som lyste mot meg

sitter hel med en følelse av en blanding med fyrverkeri og vulkan samtidig

er kjempe glad samtidig litt redd

er spent på hvordan det er og bli 5 barns mor ,redd for komentarene og gleder meg til og fortelle barnepappan det om 14 dager ,vannskelig og holde det litt hemmelig å men skal klare det

er det flere her som venter nr 5???

Fortsetter under...

Har fire barn, men bruker nå ikke prevensjon. Dette er ikke helt planlagt, men mer en stilltiende avtale om å se hva som skjer:).

Prøver å ikke tenke så mye på det. Det jeg evt gruer meg mest til er alle kommentarene fra de rundt oss. Tror ikke så mange gleder seg med oss. Vi har begge god utdanning og gode jobber (jeg jobber tre dager i uka) og har gode (selvfølgelig) unger!! Vi får se hva tiden bringer. (ungene våre er 1, 6, 8 og 10 år gamle. vært fint med en tett søsken til minstemann også)

Lykke til!!

Annonse

15.april ble en merkelig dag for meg også...da oppdaget jeg vha en graviditetstest at jeg var gravid.....er d mulig lissom?! har 4 fantastiske barn fra før og har vært gift i 17 år til sommeren...eldstejenta er 16 til sommeren og minstejenta er 7....dette blei litt mye syns jeg!!! Følte nettopp at nå var vi kommet litt ovenpå etter at alt i livet har dreiid seg om barn.....men på an igjen er vi altså...det er folks komentarer jeg også gruer meg mest til....Jeg har jo sagt at vi er 'ferdige' lissom...stønn!!

• 2 uker senere...

Hei. Vet du, jeg er i akkurat samme situasjon som deg.

Har akkurat testet positiv. Gravid med nr. 5, Med skekkblandet fryd. Er også kjempeglad og samtidig redd.

Også alt det dær med "folkesnakk".

Men har rukket og tengt mye, og funnet ut at folk får si hva de vil. Det er mine barn, og vi ønsker oss virkelig denne babyen selv om vi egentilg var kommet "ovenpå".

Tror at jeg begynner å glede meg veldig mye. Lykke til med din graviditet.

snart 5 barnsmor.

Gratulerer så mye med nummer 5 i vente :o)

Å gå fra 4 til 5 barn er ikke noe du kommer til å merke så stor forskjell fra..., det er i allefall min erfaring.....,;o)

Kommentarene derimot er gjerne mange, men ikke noe å bry seg om...., jeg synes også det er ganske ille...., så ille at jeg på forhånd nesten planlegger hva jeg skal svare folk når de gjør det.....

Jeg venter nummer 6 om 6 uker, og er bare 29 år...., så jeg har måttet svelge en del kommentarer fra flere hold...., og oppå det hele så er jeg dagmamma for en 1 åring...., min minste er 3 år og største er 12....

Men jeg klarer jobben med glans, og gjør mitt beste for alle sammen, vi er heldige vi som får så mange :)

Lykke til :)

Hei, og gratulere med nr.5 i magen! :-))

Fikk selv nr.5 for ca 9 mnd. siden og overgangen fra 4 - 5 er ikke så stor, man har jo liksom fullt hus fra før....;-)

Selvfølgelig så må man passe på å være tilstede for alle dei andre barna også, slik at man ikke bare tar hensyn til dei minste, så det man merker det mest på er aktiviteter som dei største barna er med på, at man noen ganger ikke bare kan være med på alt, særlig med en liten baby i huset!

Men selv føler vi oss roligere for hvert barn vi får, så det å ha mange barn er en livsstil i seg selv, og en prioritering som nok kansje mange ikke kunne tenke seg, men vi storkoser oss! :-))

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...