Bonusbønna2010 Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Noen som har tips om en god vogn som passer for den nyfødte og storebror på nesten 2?
lin76 Skrevet 21. april 2010 #2 Skrevet 21. april 2010 Phil&Teds Sport eller (helst) Dash. Veldig fleksibel, kan brukast til baby aleine, baby pluss storebror, storebror aleine, eller begge to når minstebaby blir så stor at også han/ho vil sitja, ikkje ligga. Barna sit etter kvarandre, ikkje ved sida, så vogna er smalare enn tradisjonelle, meterbreie side-ved-side-vogner.
Multebæra Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 Vi har tenkt på en av disse, legger ved linker så kan du se selv http://www.emmaljunga.no/start.asp?lang=NO&country=undefined http://www.brio.net/BRIO_NET/Norge/?b=3 Liker vogner med god plass i til barna Syns mange andre søskenvogner virker trange. Liker heller ikke at de har små kalesjer, pluss at det er dårlig plass til vinterposer i mange av vognene. Og fotposene på mange av vognene er irriterende små. Så vidt de dekker over barne (har prøvd). Men vogner er jo smak og behag som alt annet.
Hegeveronica Skrevet 22. april 2010 #4 Skrevet 22. april 2010 å takk for at du spurte om dette, har tenkt masse på dette har ei datter på 14mnd og får en til i august. Lurte på om hvilke vogn jeg må ha. fordi lisspia må nå få ligge i vogna hu å. Så noen som vet ca pris for ei slik vogn?
Multebæra Skrevet 22. april 2010 #5 Skrevet 22. april 2010 Brio vogna kosta litt over 4000, emmaljungavogna koste litt over 6000, og den phil og teds koster rundt 7600 med søskensete under.
Mamma_til_isabella Skrevet 22. april 2010 #6 Skrevet 22. april 2010 Her blir det 14 mnd mellom og vi skal kjøpe easywalker duo. Vil gjerne ha vogn med 4 hjul.Også likte jeg god at det var to deler på vognen.Bagen er mindre enn på singelvognene.Men stor nok så lenge jeg har tenkt til å bruke den:)
Bonusbønna2010 Skrevet 27. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2010 Takk alle sammen for fine tips! Det blir vel noen kikkerunder om en stund, tenker jeg.. :-)
doble<3<3 Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Ta en kikk på TFK også, Twinner Twist Duo. De nyeste modellene har seperate kalesjer, er smal og lett. Ikke alle som liker denne, men den fyller de fleste av mine krav (brukes som tvillingvogn). Så er det lurt at den eldste får sitte oppi for å se ryggen, har hørt flere si at en del vogner er korte i ryggen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå