Gå til innhold

Tvilling-/søsken vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips om en god vogn som passer for den nyfødte og storebror på nesten 2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phil&Teds Sport eller (helst) Dash. Veldig fleksibel, kan brukast til baby aleine, baby pluss storebror, storebror aleine, eller begge to når minstebaby blir så stor at også han/ho vil sitja, ikkje ligga. Barna sit etter kvarandre, ikkje ved sida, så vogna er smalare enn tradisjonelle, meterbreie side-ved-side-vogner.

Skrevet

Vi har tenkt på en av disse, legger ved linker så kan du se selv :)

http://www.emmaljunga.no/start.asp?lang=NO&country=undefined

http://www.brio.net/BRIO_NET/Norge/?b=3

Liker vogner med god plass i til barna :) Syns mange andre søskenvogner virker trange. Liker heller ikke at de har små kalesjer, pluss at det er dårlig plass til vinterposer i mange av vognene. Og fotposene på mange av vognene er irriterende små. Så vidt de dekker over barne (har prøvd). Men vogner er jo smak og behag som alt annet.

Skrevet

å takk for at du spurte om dette, har tenkt masse på dette har ei datter på 14mnd og får en til i august. Lurte på om hvilke vogn jeg må ha. fordi lisspia må nå få ligge i vogna hu å. Så noen som vet ca pris for ei slik vogn?

Skrevet

Brio vogna kosta litt over 4000, emmaljungavogna koste litt over 6000, og den phil og teds koster rundt 7600 med søskensete under.

Skrevet

Her blir det 14 mnd mellom og vi skal kjøpe easywalker duo.

Vil gjerne ha vogn med 4 hjul.Også likte jeg god at det var to deler på vognen.Bagen er mindre enn på singelvognene.Men stor nok så lenge jeg har tenkt til å bruke den:)

Skrevet

Takk alle sammen for fine tips! Det blir vel noen kikkerunder om en stund, tenker jeg.. :-)

Skrevet

Ta en kikk på TFK også, Twinner Twist Duo. De nyeste modellene har seperate kalesjer, er smal og lett. Ikke alle som liker denne, men den fyller de fleste av mine krav (brukes som tvillingvogn). Så er det lurt at den eldste får sitte oppi for å se ryggen, har hørt flere si at en del vogner er korte i ryggen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...