Irene og Leo Evander Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Har en sønn på 2 år som heter Leo Evander, lillebroren kommer til høsten og jeg trenger hjelp til et navn som matcher litt. Har tenkt litt på Tim som fornavn, men kommer ikke på noe mellomnavn, vil gjerne ha noe litt uvanlig. Noen som har noen kreative forslag?
Gjest Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Her er det generelt lite håp å skimte, så da kjører jeg bare på i samme stil, jeg. IIvo Emilian Ivo Nataniel Tim Arctander Tim Lucas Tim Linus Noa Emilian Luca Nataniel Lucas Emilian
Lala12 Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Leo & Tim høres koselig ut da! Forslag til andrenavn til Tim: Karel, Bendik, Gabriel? Vanskelig, dette..
Vannmann35 Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Tim Sakarias Tim Nathanel Tim Sylvester Tim Leonard Tim Lennhard Tim Nicholas
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Tim Nicolay Tim Sakarias Tim Oliver Tim Leander Tim Benjamin Tim Jonathan
Miranda C Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Liker ikke Tim. Tim Vincent? Hva med Maximilian?
♥ Herligheten ♥ Skrevet 21. april 2010 #9 Skrevet 21. april 2010 Synes Leo og Elias er så fine sammen jeg.. Elias Nikolai?
År og dag Skrevet 25. april 2010 #10 Skrevet 25. april 2010 Tim Nathaniel, Tim Daniel, Tim Florian, Tim Fabian, Tim Sakkarias, Tim Jeremia, Tim Silian, Tim Timian, Tim Linus, Tim Lucas, Tim Silas, Tim Elias, Tim Solan, Tim Marenius, Tim Kornelius, Tim Leander, Tim Kieran, Tim Oliver, Tim Philip, Tim Kassander, Tim Lavrans, Tim Nicholas, Tim Nicolai, Tim Adrian, Tim Theodor, Tim August, Tim Jonathan, Tim Severin, Luca Timian Max Linus Liam Iver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå