Gå til innhold

Uke 7......

MMM<3

Anbefalte innlegg

Jeg fant ut for 3 dager siden at jeg var gravid. Har funnet ut at jeg er ca i uke 7.

De siste dagene har kvalmen blitt sterkere, og ja det hjelper og spise mat samtidig som jeg ikke har så veldig lyst på mat.

Jeg har hatt veldig mye luft i magen den siste uken/2 uker og har løs mage. Andre som har det?

Er trøtt nesten hele tiden, men i natt hadde jeg skikkelig problemer med å sove, en kominasjon av mareritt og varme som gjorde at det gikk dårlig.. Og er selvfølgelig veldig redd for å plutselig skulle begynne å blø, noe jeg hadde mareritt om.

Hilsen Merete :)

Fortsetter under...

er 7+1 og kvalm dagen lang, og trøtt.....

orker ikke tanken på mat, eller å lage mat... andre må lage d til meg, og da klarer eg å spise d.

har mye luft i magen oxo, men er heller plaget med treg mage. føler mer at eg ikke får av meg alt...

har en indre uro om at dette skal gå galt denne gangen oxo.... tør ikke slippe gleden løs helt enda, før 12 uker er gått...

hadde en EU ved nyttår, som sitter litt igjen i psyken min... men alle, både lege og jordmor sier d skal litt til at det går galt to ganger på rad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...