Gå til innhold

Er du og mannen din like attraktive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

nope..

je har noen kilo for mye, mens han er nærmere smashing perfection

(selv om han sier at det er meg ale snur seg etter, og jeg da tenker "for de lurer på hva du skal med meg"))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er vel begge helt normalte, slanke og forholdsvis atletiske mennesker med normalt godt utseende. Ikke noen supermodeller, men ser ok ut og tar godt vare på det naturen har gitt oss.

Skrevet

Mannen er nok et hakk eller to eller tre over meg når det kommer til utseende. Han er veldig sexy, og kvinner prøver seg på ham ute på byn og lignende om så jeg er med...hehe..egentlig bare litt morsomt for han liker absolutt ikke den type oppmerksomhet.

Men første gang vi traff hverandre, sommer dag -uteservering= masse folk, så var det han som la merke til meg først. Så han synes tydligvis ikke jeg er så værst heller ;)

Skrevet

Ja det vil jeg si vi er ;-) Når jeg ikke er gravid og feit da vel og merke. Forloveden min sier jeg er utrolig vakker når jeg er gravid, men det er jo jobben hans å si det ;-) Hehe

Skrevet

Stiller likt "alt i alt"...Så du er faktisk pervers og kvalm nok til å mene at siden du påstår du er vakker(ingen her aner jo om det stemmer), er det bare rett og rimelig at mannen din tjener mye for å "fortjene" deg....

Kvalmt og sykt, horementalitet.

Skrevet

Nei,nå er det meg. Han er ikke spesielt sexy når halve håret rt grått!! Skjønner ikke at han tør og gå rundt sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...