Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Nei, han er mer attraktiv enn meg. Jentene ligger langflate etter han, og de glaner etter han selv når jeg holder han i hånda :/
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Definitivt ikke. Jeg er nok den som mennene sikler etter og fantaserer om når de koser med seg selv. Mannen min kan man vanskelig si det samme om i forhold til kvinner. De pleier å snu seg bort, ta seg på nesa og skjære grimaser.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 jeg var det engang:( han har bare blitt mer og mer smashing og jeg har lagt på meg og føler meg mer som en ballong, mens han oser muskler og testosteron..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Her er vi begge "attraktive".... Jeg får mange blikk av menn. Mens han får masse blikk av damer. Kan vell sies at vi begge fikk litt flere blikk da vi ikke hadde samboerkiloene på oss;) hihi
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #7 Skrevet 20. april 2010 Vi blir overøst med invitasjoner til gruppesex begge to, og det tar jeg som et godt tegn. Vi må dessverre avslå mange av disse invitasjonene.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Nei, jeg vet egentlig ikke hva man legger i ordet "attraktiv...Vi er ikke like attraktive rent utseendemessig. Jeg er der i en helt annen liga enn min mann (er visstnok regnet som veldig vakker), og mange har lurt på hvordan han klarte å catche en som meg (hehe - innbilsk, I know). Jeg har i tillegg mye høyere utdannelse enn ham. MEN. Han er flott og høyreist, og jeg synes han er kjekk, og jeg tror også noen andre kvinner gjør det, når de blir kjent med ham. Han har en ufattelig utstråling og kul personlighet. Han er en virkelig karismatisk person som gjør inntrykk på folk. Han er dessuten veldig flink i det han driver med, har mye pondus, og har høy stilling og tjener mye mer menn meg. Så...alt i alt stiller vi vel ganske likt.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #9 Skrevet 20. april 2010 Vi er begge pene mennesker. Jeg har alltid fått mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, og det har han også. Nå er jeg gravid, småfeit og føler meg laaangt fra pen, men ifølge mannen ser jeg mer fantastisk ut enn noen gang.... hehe... han er søt:) Håper å komme i form og få tilbake kroppen min etter graviditeten, både for min egen og mannens del...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #10 Skrevet 20. april 2010 Nå er det nok han, siden jeg er så og si høygravid hehe.. Jeg var penere når vi ble sammen.. men tiden forandrer seg når man får barn Men neste år er nok jeg forhåpentligvis flottere enn han hehe Men han er rååååååååååååååflott <3
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #11 Skrevet 20. april 2010 helt ærlig, så er nok jeg mer attraktiv utseendemessig, men jeg tror han er mer attraktiv når det kommer til selvtillit
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #12 Skrevet 20. april 2010 Jeg er ganske populær, han er mer en som ikke stikker seg så mye ut, men jeg synes han er rådeilig
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #13 Skrevet 20. april 2010 Nei. Han er fin å se på,men jeg (er fet) har en utstråling som gjør at tilbudene faktisk tikker inn. hehehe,og det er vittig det ja:-DDD
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #14 Skrevet 20. april 2010 Vi ligger nok ganske likt ja. Eneste forskjellen må være at jeg er litt mer utadvent og "flørtete" i væremåten, så jeg får kanskje litt mer oppmerksomhet pga det. Han er mer sjenert og tilbakeholden, trenger ikke bekymre meg for at han flørter med jentene!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #15 Skrevet 20. april 2010 Er du ledig om halvannen time? Samme sted som sist?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #16 Skrevet 20. april 2010 Ja jeg tror vi matcher hverandre ganske bra. Jeg synes han er råååååkjekk om sommeren, blir mørkebrun bare det melder pent vær på TVen. Mens jeg er vel mere jevn hele året.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #18 Skrevet 20. april 2010 Helt umulig å svare på. Har ennå til gode å legge oss ut på en offentlig avstemningsliste. Vi er heller ikke prostituerte, og har dermed ingen kundeliste å vise til.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #19 Skrevet 20. april 2010 tja, vil vel kunne si at vi stiller ganske likt der ja
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #20 Skrevet 20. april 2010 vi er begge like tykke og illeluktende. Hadde ikke hatt en sjanse om vi ikke hadde funnet hverandre.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #21 Skrevet 20. april 2010 Nei... Jeg er en som alltid får mye oppmerksomhet fra gutta,vet at jeg ser bra ut,og har en utstråling som påvirker mange.. Han kan ikke alltid kalles pen..Han har måne,små tettsittende øye (griseøyne)rundt/stort hode,smale lepper...Men jeg falt for tryggheten og sjarmen hans,og i dag syns jeg han er ganske så skjønn:-)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #22 Skrevet 20. april 2010 Ja det tror jeg. Vi hadde begge mange som svermet rundt oss før og når vi ble i lag, og begge to fikk skuffede meldinger/brev fra beilere når det ble offentlig at vi var et par. Er litt moro å tenke tilbake på :-) Vi regnet faktisk en gang på hvem som hadde flest beilere rundt den tiden vi ble i lag. Mener det var nokså likt, hehe! Nå er vi passert 30 begge to, så den voldsomme oppmerksomheten har jo avtatt. Men merker jo fortsatt at vi får noen blikk begge to.
Miztery Skrevet 20. april 2010 #23 Skrevet 20. april 2010 Nei, han er nok hakket mer attraktiv enn meg..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #24 Skrevet 20. april 2010 På en måte ja. Jeg er brennheit og han er grunnrik.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #25 Skrevet 20. april 2010 Vi får høre att vi passer hverandre godt og er ett pent par... Om jeg er mer attraktiv enn han?? Ikke opp til meg å uttale meg om,men han er kjempekjekk og en skikkelig mann med stor M..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå