Gå til innhold

Desperate housewives

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en EL test i går, og den var mer positiv enn jeg noensinne har sett de - selv om streken ikke var like sterk eller sterkere enn kontrollstreken var den fortsatt sterk. Så jeg lurer på om den kan ha vist at eggløsning var dagen før? Går det an? Var jo så sikker på at jeg hadde EL for noen dager siden, men da får jeg ta utgangspunkt i går da, for sikkerhetsskyld :) So much for de graviditetstegnene. Haha... utrolig hva kroppen kan innbille en!

Cybele: Vet han når du har EL? Kan du i tilfelle lure han og si at EL er over og at dere nå bare kan ha sex for morro skyld? Og kanskje forklare når man er mest fruktbar ol., så han tror sjansen er over denne pp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive til deg, Australia! STAKKAR! Bra du tar det med godt humør. Det er bare å kaste seg ut i prøvingen igjen, så håper jeg det klaffer snart! :)

Skrevet

ÅÅ, Alison! El-testene blir supernegative i det el er overstått. Dvs. du har el i dag eller i morgen! PUL for f;) El-testene viser positivt dagen FØR egget slipper. Så når testen er positiv (ikke alle får superpositiv, dette finner man ut av ved å se når testen i gjen blir negativ) vil egget slippe innen 48 timer. Med mindre (i noen kjipe og sjeldne tilfelelr) kroppen bare lurer en og prøver å slippe egget men ikke får det til. Da vil du få en ny el-periode med positive tester osv. Jeg vil tippe dette er hva som har hendt emd deg denne syklusen. Kroppen prøvde, feilet, lot det gå noen uker og NÅ slipper den egget=) Dermed kan du regnet ikm fra den dagen du får negativ el-test igjen.

Nå skal ejg løpe på yoga å bli fruktbar. Komemr innom senere og forklarer bedre om dette ble rotete og dårlig forklart=)

God helg søte jenter

Og Australia=( Drittest. Føkk

Skrevet

Må løpe - må hjem å leke kaniner :)

Skrevet

Ha ha! Føler meg som en kanin jeg også! Nå hadde jeg superpositiv eggløsningstest i går ettermiddag og sex i går, i natt og i dag tidlig...

og sex mandagsnatta og trisdagsnatta:-)

Vi som ikke skulle hya sex mer enn kanskje en gang under eggløsning fordi vi ideelt sett ønsker oss vår-barn...

Sambo er en raring. Jeg snakker om baby, han blir kåt... Jeg viser han positiv eggløsningstest( og tenker at han blir nok litt skremt) , han svarer med å dra meg ned i kjeller'n og tar meg klærne:-) He he! Men i dag, når jeg sier at nå er sjansen STOR for at jeg har blitt gravid så ler han bare og sier at nei, det tror han da virkelig ikke... He he!

Cybele: ang prestasjonsangst, så er det noe ALLE menn får eller har på et eller annet tidspunkt i livet.. Veldig vanlig. Vi tar disse mennene våre for å være enkle i hodet når det kommer til sex, men sannheten er at hvis en mann har fokus på noe annet enn selve sexakten, så blir det vanskelig. Psyken har MYE å si!

Prøv å ha litt oralsex med hverandre og lov hverandre på forhånd at dere ikke skal ha samleie. Kanskje det løser knuten? Det har jeg erfart kan hjelpe hvertfall:-)

Så tror jeg også det er lurt som Alison sier , at han ikke vet når du har eggløsning og at det prates litt mindre om baby??

Australia: Jeg føler med deg! Håper spiren sitter for dere nå neste pp. Så flott at mannen din gir alt for deg! Hopp i seng!!!!

Veldig spent denne pp....!

Klem til alle dere herlige damer!!!

Skrevet

Dere, jeg har en ide. Hva om jeg oppretter en dagbok på kvinneguiden.no for oss. Det er mye enklere å forholde seg til. Trenger ikke sjekke hver dag i frykt for å miste tråden, samt at man ikke trenger å bla til siste innlegg hele tiden. Gå inn å se på www.kvinneguiden.no og under prøvedagbok. Mange som har prøvedagbok der. Må jo være en super ide med en kollektiv prøvedagbok=)

Ellers har jeg meget kjekke nyheter! Er på dag12 i syklusen. Og i går TROR jeg at jeg fant el-slim! Det var mørkt og midt på natten på John Olav Nilsen-konsert. Vi har slappet av og hadde sex både i går og i dag. Slo meg til ro med at det sikkert bare var sædrestre jeg fant i alkoholpåvirket tilstand midt på natten. Men nå sjekket jeg nettopp "tappen". OG den var høyt oppe og myk som en munn! Som den skal være under og før el. Har aldri før hatt så tidlige el-symptomer! Akupunktur + vitex = kult! Kanskje kroppen bare prøver å ha el men ikke får det til. Uansett, det er kult=) Og sexen passer perfekt. I tillegg har jeg helt tilfeldig drukket grapejuice og salviete de siste dagene=)

Tok en el test i går og den var neg. Men greia er at jeg drikker så mye vann at jeg ALDRI får konsentrert urin, samtidig som jeg har verdens minste blære og ikke klarer å holde inne lenge;)

Tester senere i dag. Tidligere har jeg fått positiv test først etter el-slim, så om dette er el regner jeg ikke med pos test før tidligst i morgen.

Hvordan går det med dere? =)

Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=487262

Lagde denne=)

Får se om dere kommer innom der. Om ikke holder vi oss her. Null stress. Ulempen er at man må lage en brukerprofil. Men det går fort. Og dagbøkene der er veldig mye mere brukervennlige enn en tråd her inne, særlig mht til langtidsbruk;)

Skrevet

Hei alle herlige jenter,

Da er vi alle i gang igjen..... Det blir mye øving før det klaffer tydeligvis:)

Har holdt på så masse at jeg har rett og slett vondt i ryggen haha:)

Jeg er på dag 9 i den nye perioden min, vet ikke helt når EL er. Sånn som det gikk sist periode kom jo mensen ( */&¤/(/)(&(&%%¤¤#¤""!" ) på den 47 dagen. Men vi har bestemt oss for å holde på minimum annen hver dag hele perioden, da må vi jo treffe på en av dagene.....

Hvilken dag er dere på i perioden, vi er vel sånn ca på likt???

Ha en strålende dag.)

Skrevet

Hei,

Da er jeg inne på kvinneguiden også:) Flere???

Var lett å registrere der og:)

Skrevet

Hallo jenter, jeg kommer ikke inn på kvinneguiden:( Men jeg kommer inn her hi hi.

Noen som er her nå???

Skrevet

I'm here;)

Selv om du er usikker på når du får EL denne måneden, så er jeg fortsatt misunnelig på deg!!!!!!;) Jeg får ikke prøvd i det hele tatt:p syns synd på meg selv nå:P Hehe..

Skrevet

Yay noen her inne, det var gøy.

Synest den nye siden er litt mer stress enn denne:)

Men jeg kan være begge plasser jeg.

Dere må jo prøve selv om han ikke er hjemme akkuratt på EL, det kan jo slippes et egg utenom også:) Det er jo lov og håpe.

Jeg krever orgasme hver gang, bare sånn i tilfelle kroppen min slipper et ekstra egg:) Hi hi.

Dere kan jo egentlig bare nye den sexen dere har ivertfall, da blir det litt mer avslappet:)

Lykke til....

Skrevet

Hei!

Gøy å se at det er flere i Spania. Jeg holder til på Lanzarote.

Vi har akkurat begynt å prøve, så jeg vet ikke helt hvordan ting fungerer helt, men har lest meg opp på noen forkortelser på forumet og synes det er helt genialt at vi kan dele alt dette.

Hadde vært fint å holde kontakte, for det er jo så mye mann skal vite om alt, spesielt når man bor utenfor Norge.

Har flere skandinaviske venner og bekjente, men noen ganger er det deilig å prate med noen andre ;)

Hei og hopp

(Er litt kvalm, kan det være symptom, eller dårlige pølser fra IKEA??)

Skrevet

Kjære desperate hemmafruer!

Dette må jo være den herligste tråden på disse sidene!

Er relativt fersk her inne, men har blitt "avhengig" av å kikke innom, mye takket tråden her.

Synes den til tider er ustyrtelig morsom, litt trist, lite selvhøytidelig, veldig hjelpsom, litt alvorlig og med masse omtanke, humor og støtte!

Vær så snill, fortsett med tråden her inne! -It makes my day:-)

Tanken har slått meg at det skulle egentlig ha vært utgitt bok i dagbokformen dere har her...

Håper dere skriver til pc'n går varm!!!

Ha en fin-fin dag:-)

Skrevet

Oiiii ser eg ha gått glipp av mangen innlegg!!! Styrta inn på den nye linken.

Tjohei så lenge ;-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei Jenter!

Kjenner at jeg savner denne tråden litt jeg.

Kanskje vi kan holde liv i begge?

Er liksom inne her og surfer litt oftere enn jeg tenker på å logge meg inn på kvinneguiden!

Sitter på jobb nå og kan knapt hoste eller nyse før jeg må fly på do for å redde undertøyet! Tanta er verre enn noen gang denne gangen... Savner pilla mi jeg:-(

Og savner dere ! Litt mer action please!!!

Skrevet

Heihei:)

Jeg savner denne tråden jeg og!!! Er jo her inne støtt og stadig..

Er veldig med på å holde liv i begge:D

Uff da, det er ille:( Pille??

Hmmm.. Desverre har jeg lite action å komme med:p Eksamenstid og kar borte gir lite action av noe slag;) MEN jeg har Kanskje mulighet til å prøve neste pp hvis det teller som action??:D

Ha en flott dag alle som titter innom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...