Februargutten Skrevet 24. april 2010 Forfatter #76 Skrevet 24. april 2010 Hei jenter Jeg tok en ny test nå og den var så negativ som den kunne få blitt. Måtte jo bare sjekke for sikkerhetsskyld. Ble heldigvis ikke noe skuffet nå. Visste det vel egentlig, men klarte ikke å la vær å håpe. Hvordan står et til med dere da?
Australia Skrevet 24. april 2010 #77 Skrevet 24. april 2010 God morgen jenter, Jeg er tilbske her i bli gravid forumet. Ser ut til at jeg ikke kan gå over til 1.tri riktig enda. Tror jeg fikk tanta på beslk alikvel, men forstår ikke hvordan jeg kan få en positv test hvis jeg ikke er gravid??? Det kunne ikke de på lege kontoret heller, så jeg tok en blodprøve i går og skal tilbake på mandag å ta en til. Har hørt det er vanlig med blødninger i 1. trimester, så jeg håper litt ay det er det dette er. Hvis ikke synest jeg at tanta er litt i ondeste laget. Mensen på 42. dagen???? Er det mulig? Stress. Det var bra jeg ikke begynnte å feire, hahah. Men vi ser neste uke...... Noen her inne som har testet positvt enda eller er vi fremdeles i samme båt??? Ser ut til at det blir en ny periode med "kos" hver dag.....Stress! Men venter til mandag etter jeg har pratet med legen min. God helg til alle sammen:)
Australia Skrevet 24. april 2010 #78 Skrevet 24. april 2010 God morgen Alison, Da er vi i samme båt da. Det var kjedelig at du testet negativt i dag. Men hvem var det som sa at dette skulle være lett???? Tja en hel haug med venninder som ble gravid på første forsøk (Misunnelig JA!) Jeg har følt meg så utrolig gravid at det er nesten ikke mulig.... Men jeg må jo bare håpe at det er en blødning og ikke Tanta. For hvis det er hun så er hun OND.
Cybele Skrevet 24. april 2010 #79 Skrevet 24. april 2010 Søte Australia, det var forferdelig kjipt. Jeg var så glad på dine vegne. Og så tuller tanta seg til. Imidlertid VANLIG med blødninger (ikke bare spottingr) i 1..trimester. krysser fremdles fingre og tær=) Alison. Hvis jeg var deg tror jeg jeg ville bestilt el-tster fra billigtester. Og testet herfra. Hver ettermiddag. Får å få litt pekepinn på hvor du er i syklusen. Om du er gravid vil dette slå ut på el-tester også! Jeg er på dag 5 i syklusen. Har spist vitex i fem dager, og håper på el litt tidligere enn vanlig. Men regner med den kommer om 25 dager.... zzzzzzz.... Ellers har det skjedd noe festlig. Mannfolket har begynt å lide av prestasjonsangst. ÅÅÅÅÅÅÅÅRH! Når barnelaging er med i bildet har det låst seg litt. Vi har sex men han kommer ikke. Argh. Måtte det ordne seg. Tre gangr til nå. Føkk God helg! Og glemte å svare deg Alison, jeg bor ikke i Oslo=/ Blomstermedisinen dryppes på tungen ti ganger daglig. Hehe. Stilig. Men jeg skal bygge opp en inder tro!
Foxxy C *fødeklar* Skrevet 24. april 2010 #80 Skrevet 24. april 2010 Australia; jeg krysser fingrene for deg og håper at det bare er en uskyldig blødning og at alt står bra til! Vet det er forferdelig å gå slik og vente og håper du til en viss grad klarer å avlenke deg litt i helga til mandagen kommer. Jeg var hos gynokologen på kontroll i går og jeg er litt lettet, han mente at mine komiske krumspring med svak test og spying ikke var tegn på at det har rablet fullstednig for meg men at det var en liten spire som gikk tapt før det hele kom riktig i gang. Han var veldig entusiastisk og syntes det var et fint tegn på at jeg kan bli gravid! Så vi håer på bedre lykke neste gang! Cybele; uff a meg, stakkars mannen, er vel et tegn på at sex på kommando på rette dager er litt stress for både kvinner og menn...håper det ordner seg! Vi synes jakten på eggløsning er blitt litt masete og har bestemt oss for at babyen kommer når tiden er rett.... God helg alle sammen!
Australia Skrevet 24. april 2010 #81 Skrevet 24. april 2010 Tusen takk Cybele og Foxxy C, Jeg håper helt til blodprøve nr 2 avkrefter eller bekrefter on jeg er eller ikke. Nå drar jeg heller ut på shopping med mannen i mitt liv for å døyve spenningen...... Er enig i sex på kommamdo er ikke noe gøy, men det må jo til tydeligvis. Ikke lett å få spiren til å sette seg så det er nok bare å pøse på med de små rumpetrollene.......Hi hi. Ha en super dag jenter. Kommer nok på litt senere:)
STA Skrevet 24. april 2010 #82 Skrevet 24. april 2010 Hei hei allesammen:) Åååååå savnet dere masse:) Har vært så travel hos meg de siste dagene:/ Åh,kjipt at tanta kødder så mye da,er det mulig...! Skal begynne elteste på mandag jeg tenker jeg ,begynner tidlig for sikkerhetsskyld;P(skal egentlig ikke ha el før neste mandag ca) Er veeeeldig spendt på neste runde med g testing,lurer på hvem av oss sppm klarer det:) bli fun ja:D Kos dere jenter og ha ei gooo helg:) klem
STA Skrevet 25. april 2010 #83 Skrevet 25. april 2010 Hei hei folkens:) Her var det stille gitt;) Har prøvinga startet?;)haha Hvordan ligger det ann med dere?
villmusa Skrevet 25. april 2010 #84 Skrevet 25. april 2010 Håpa virkelig det bare e en uskyldig blødning Australia. Sikkert lite hyggelig :S Håpa du fikk shoppa noe fint i går )) Blir nok stille fra min kant siden eg må hoppe over en pp. Litt drit i grunn men fint lite eg kan gjøre me det *hmfr* Lykke til - til alle dere andre :-D
Februargutten Skrevet 26. april 2010 Forfatter #85 Skrevet 26. april 2010 God mandag! Her har prøvingen startet. Vi har bestemt oss for å peise på denne måneden, uten EL-tester og uten peiling på når TR og IKM skal være. Mannen blir itvunget Omega-3, og brusetabletter med granateple. Snusen fikk jeg imidlertid klar beskjed om at han ikke skulle slutte med enda. Og så lenge jeg røyker nå kan jeg ikke si så mye på det. Jeg skal imidlertid trappe litt ned på røyken slik at det blir en mindre overgang å slutte når jeg har blitt gravid... noe som jeg håååper ikke blir så altfor lenge til.
villmusa Skrevet 26. april 2010 #86 Skrevet 26. april 2010 Høres lurt ut Alison (nedtrapping). Imponert over at du får i mannen din omega 3 og brusetabletta med granateple Her prøve eg å ikkje hinte til mannen om noe ang. babylaging for da trur eg han blir litt stressa. Så best å gå stille i dørene Siden eg må hoppe over en pp e måle å ha slutta med snus inntil neste pp.
Februargutten Skrevet 26. april 2010 Forfatter #87 Skrevet 26. april 2010 Så bra vilmusa, lykke til med snusslutt! Her i gården var det herremannen som først ble klar for barn. Jeg brukte en måned lenger enn han før jeg var klar. Fikk navnebok i julegave av han, og boka Økobaby i bursdagsgave. Han har de beste navneforslagene så langt, og har hatt høytlesning for meg på senga fra "Verdens beste pappa - hakkespettboka for småbarnsfedre". Så jeg vet jeg er litt bortskjemt der Den boka er forresten helt genial. Utrolig morsom, og passer som lesestoff selv før spira klorer seg fast. Har hatt mange latterkick over den allerede. en er absolutt å anbefale til deres herremenn! Ha en god kveld, så skrives vi
♪ ♫ ♪ Lille Trompet ♪ ♫ ♪ Skrevet 27. april 2010 #88 Skrevet 27. april 2010 Hei hei jenter! Nå er jeg inne i prøvingsperioden:-) Koser meg på kveldstid og gjesper meg gjennom hele dagen! Heldigvis er det sånn at sex avler sex, så samboern er i storform om dagen! He he :-) Hvordan er det med dere da jenter? Prøvingen startet? Når har dere IKM forresten? Jeg har fredag eller lørdag 14/15. Mai:-) Så koselig med Ben da Alison! Høres ut som en perfekt pappa-to-be! Ha en strålende uke folkens!
Februargutten Skrevet 27. april 2010 Forfatter #89 Skrevet 27. april 2010 Jeg vil tro jeg kan få TR ca. 9./10. mai. Og tror kanskje jeg er 1 dpo i dag. Forholder meg i allefall til det til det motsatte er bevist. Her er vi også ivrige på prøvingen. Herlig med vår!
Australia Skrevet 27. april 2010 #90 Skrevet 27. april 2010 Hei jenter, Har tatt en ny blod prøve hos legen på mandag i går, og prata med legen ang hvordan alt har vært og er med kroppen samt at jeg hadde testet positvt (eller svakt rosa) på to av testene:) Og ja det er jo et sikkert tegn sa legen min, men jeg skal tilbake på torsdag for å få resultatene. Da vet jeg sikkert om jeg er eller ikke. Det rare er at nå føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt, i så fall er jeg med på prøvingen igjen denne perioden. Uhuuu!!! Men på torsdag har jeg endelig bekreftelse om jeg er eller ikke. Utrolig irriterende med denne ventingen. Mannen har ivertfall sagt at han er med på hver dag denne perioden om det trengs:) Skal si vi er ivrige:) Mannen min spiser og omega3, egg og banan. Sistnevnte skal være med på å øke mengden rumpetroll, altså rumpetroll produksjonen. Så for de mannfolka som er litt redde for å prate om ting, så kan dere jo lure i dem egg og bananer:) Lykke til
villmusa Skrevet 27. april 2010 #91 Skrevet 27. april 2010 Skjønna godt det e seigt med all ventinga. Kryssa fingrane for at du har hatt en uskyldig blødning og at du får positive resultat på torsdag ) Egg og banan høres ut som et godt tips (hvertfall et tips eg ikkje har hørt før . Så va det bare det å finne en unnskyldning for at eg vil dytte i han det når dette normalt ikkje e noe han ete. Kanskje eg skal ta med ei banan i senga og lokke han med den? eller..hummm..... det blir vel litt feil ja! hehe! :-) Eller prøve å få det til sånn som i hot shot filmen at vi har så dampande heit sex at han kan speile egg på magen min? Kom gjerne med flere gode forslag :-D
Nurk er velkommen Skrevet 28. april 2010 #92 Skrevet 28. april 2010 Heihei herlige desperate husfruer! Nå har jeg ikke vært her på leeenge, så føler meg litt lite oppdatert, så nå har jeg prøvd å lese igjennom og få med meg en del:p Australia: Jeg håper virkelig det er en uskyldig blødning! Er jo ganske vanlig med blødninger i 1. trimester, så er jo håp:) Krysser fingrene! Cybele: Hehehe, blomsterdråper? Trakk litt på smilebåndet;) Men er vel fare for at det er mange av oss som tyr til ymse "kurer" når det kommer til det å bli gravid, vi bare sier det ikke høyt;) Men en venninne av meg som hadde masse allergier ble faktisk bedre av en sånn kur:) Villmusa: (Herlig nick;)) Jeg føler såååå med deg!!! Her er samme situasjon:( Karen er borte rundt eggløsningsid. Og det skjer frem til juli!! Så her blir det ikke prøving på måneder!:'( (medfølelse mottas med takk;)) Men lykke til til dere alle! Kommer nok til å stikke innom her for å følge med på hva som skjer;) Ps: Koser meg ihvertfall med masse kaffe med god samvittighet da:p
Australia Skrevet 28. april 2010 #93 Skrevet 28. april 2010 Hei Nurk er velkommen og alle, Takk for støtte fra dere alle. Hater å vente.... Vil bare si at jeg har hørt/lest en plass at egg kan slippes utenom eggløning også. Men da må jenta få orgasme;) (Helst hver gang, bra for oss) Så da er det bare å pare i vei utenom eggløning også hi hi... Lykke til.)
villmusa Skrevet 28. april 2010 #94 Skrevet 28. april 2010 Nurk er velkommen: ååå så kjekt at eg ikkje e helt åleine her inne som e i en sånn situasjon. Sende over bøttevis med medfølelse til deg.. hadde jo helst ønska at du ikkje skulle vært åleine på el-dagen men når det først e sånn så e det kjekt å ha noen å prate med som e i samme situasjon Ha begynt å få el-slim nå, kunne ønske sambo hadde vært her! Men får nok bare smøre meg med tålmodighet, for det e eg jo så flink til Kryssa fingrane for deg Australia.. det e i morra du får svar på blodprøven? Kossen føle du deg? Håpa virkelig på det beste
villmusa Skrevet 28. april 2010 #95 Skrevet 28. april 2010 Cybele : Ka hete blomsterdråpane du skal prøve? Kan jo hende det blir aktuelt å prøve det her og..ja ka gjør en ikkje for dissa små nurka ;o)
Februargutten Skrevet 29. april 2010 Forfatter #96 Skrevet 29. april 2010 Hvordan går det, Australia? Har du fått svar i dag? Jeg er skikkelig innbilt gravid (IGJEN!!!). Har regnet meg frem til at jeg kan være ca. 1-3 dpo i dag. Trodde jeg kjente EL både 26., og 28. april. Godt jobba! Siden jeg ikke testet vet jeg ikke eksakt og må stole på tegnene min fucka kropp gir meg. I dag har jeg vært kjempeøm nederst i ryggen, og det stikker i høyre side nederst på magen. Ikke sånn eggløsningsstikking, men vondt! Litt begynnelse på forskjølelse, trøtt og småsvimmel - tar ikke lang tid før jeg innbiller meg da, nei.... hvordan går det med dere? De fleste av dere er vel mer dpo enn meg nå. Spent på om det skjer noe med alle denne måneden. Utenom dere som har menn som reiser bort da SYMPATI!!! Dere kan ikke følge etter da?
Cybele Skrevet 29. april 2010 #97 Skrevet 29. april 2010 Ok, ukens hjertesukk herfra:Jeg fikk svar på blodprøvene jeg tok 6.april. FSH og LH var drithøyt, jeg googlet verdiene mine og alle svar som kom opp het OVERGANGSALDER. Jeg var fra meg i to døgn, til jeg atter googlet videre og fant ut at det eksisterer enda en grunn til høy LH og FSH, nemlig eggløsning. Jeg fikk mens 20.april, altså nøyaktig to uker etter blodprøvene. Sukk. Flaks! Så fra å tro at livet var slutt og at galgen var eneste alternativ, har jeg i stede fått bekreftet at jeg har el. LH-hormonet er jo det som slår ut på el-tester=) Men ikke nok med det. Ytterligere dramatiske hendelser utspiller seg i mitt liv om dagen. Jenter. Mannen har fått prestasjonsangst. Og det er ikke tull. Det er helt alvorlig og ser ikke ut til å gå over. Har vart i tre uker nå. Han har vært litt nervøs i perioder før (misjonerende, dårlig kristne kjipe foreldre som messet om synd og straff) men dette her tar helt av. Når vi prøver å innlede et samleie ender det raskt opp i ukontrollert skjelving og høylytt gråt. WFT! Han tenker på det hele dagen, og sirkelen blir bare ondere. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre annet enn å være rolig, hyggelig, slappe helt av og si at det over hode ikke gjør noen ting. Jeg har jo verdens lengste sykluser, el er ventet dag 27-30, jeg er på dag 8 i dag. Og aaaner ikke om denne ekstreme prestasjonsangsten legger seg til da. Tviler vel egentlig på det=/ Hva gjør man i slike situasjoner? Terapi tar det månedsvis, om ikke år, å komme inn i pga ventelister (har sjekket). tror det er "nå skal vi endelig lage barn" som har utløst greia:/ Akk Ellers har jeg kassert fotsonedronninga til fordel for en nydelig kinesisk akupunktør som ikke kan norsk. Hun var så skjønn! Var der i dag. Og jammen om det virka på flekken! Følt meg utrooolig rolig i dag, vært vanvittig tørst og urinen min har luktet stramt. Underlige greier det der. Noen nåler, ligge stille i tretti minutt, og så, reaksjoner fra kroppen? Håper hun kan hjelpe syklusen min å bli noe kortere=) Jeg har forresten begynt på yoga. Trent to ganger i uken siden påske. Anbefaler dette veldig! Kroppen bli harmonisk og glad. Kan jo bare være positivt i vår situasjon? Alison, jeg håper du er gravid!!!!!! Australia:OPPDATER OSS!
Nurk er velkommen Skrevet 29. april 2010 #98 Skrevet 29. april 2010 Cybele: Flott at det var eggløsning da:D Og ikke overgangsalderen:p Villmusa: Jeg vil selvsagt at du skal ha selskap på el du og, men det er som du sier godt å ha noen i samme situasjon:p Vi får smøre oss med tålmodighet ja, har jo et lager av det! Og vi får vel føre tråden videre mens alle dere andre forsvinner til 1. timester etter neste ikm;) Hvordan ser el-slim ut forresten? Takk for all sympati Alison! For min del er det desverre ihvertfall umulig å følge etter:p Krysser fingre for at symtomene dine er fordi du er gravid;)
Nurk er velkommen Skrevet 29. april 2010 #99 Skrevet 29. april 2010 Og Cybele, uff, det er jo et veldig kinkig problem. Jeg har desverre ingen tips eller råd, men håper alt ordner seg for dere!
Australia Skrevet 29. april 2010 #100 Skrevet 29. april 2010 Hei alle sammen, Var hos legen i dag og legen kunne bekrefte at jeg ikke er gravid fordi det ikke var nok stigning i hcg hormonet mellom prøvene. Mine var på 2 første blodprøve og 9 på den andre. Hadde jeg vært gravid hadde stigningen vært på noe sånn som fra 2 til 2000. Vet ikke helt måle enheten, men det var visst ikke kvalifisert til å bli kalt en graviditet:( Så folkens, en strek er visst ikke en strek. Men heldigvis er mannen supergira og påstår at vi skal gjøre det hver dag denne perioden.. vi får nå se på det. Er nå på dag 5...... Cybele; ikke stress da stresser nok mannen ned også. Det pleier å ordne seg, men det er nok viktig at dere snakker om det. Jeg og mannen har gått til familierådgivningskontoret, som er helt gratis:) Men er det senge_problemer hadde jeg prata med en sexolog:) Lykke til håper det ordner seg for dere:) Så da er jeg offisielt inne blandt prøverne igjen:) Hi hi. Må jo bare smile av alt dette greiene:) God natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå