Gå til innhold

Desperate housewives

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går unna på tråden her, ser stadig noe nytt jeg må kommentere ho ho

STA, jeg ble spådd på spåsidene for et halvt år siden (trodde på den tiden at det ikke var mulig å bli mere frustrert, men ohhh yess, look at me now!!!!). Iallefall, ble spådd at jeg skulle bli gravid i.....APRIL!!!!?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor får jeg kjøpt tøybind da alison??Apoteket? Har aldri hørt om det jeg:/

Skrevet

Jeg kjøpte fra usa. Fussybutt.com

Kjøpte mange forskjellige, så kan skrive litt mer om hva jeg vil anbefale etterpå. Men nå må jeg spise lunsj :)

Skrevet

Jeg har nå satt meg til på lesesalen med en kopp kaffe og en brownie jeg fikk ute på universitetsplassen av en gruppe nyfrelste som ønsket å spre sin nestekjærlighet. Moahahaha. Takka nei til minipocket utgave av nyetestamentet, og ja til koffein og sukker.

Jeg er redd jeg bruker for mye tid på dette med graviditet og testing, samt å tenke og å håpe. I følge min venninne som er lege er dette meget uheldig (hun sa det mht til gynekologipensumet sitt (som jeg har smuglest fra perm til perm) og ikke mht til meg). Jeg har ikke sagt til noen at vi prøver. Ingen venner, osv. Tror det er bra for min del. Hadde blitt veeeldig stresset om jeg kjente noe presteringspress fra omverden.

Alison: Ja, en dum lege mente så absolutt at abort var det eneste rette. Men, jeg var da et voksent (eh..) individ som tok et eget valg og må stå for det. Jo mer jeg graver meg ned i bitterhet, anger, selvhat osv. jo verre er det. Og sånn kan jeg ikke leve livet mitt. Jeg ønsker å snu det til det positive og tenke at ja, jeg kan bli gravid, for jeg har bevis!

Jeg håper veldig, veldig og veldig at denne pp er vår pp.

Foxy, jeg hadde en lignede desperat spå-opplevelse inne på spåforumet for et par uker siden, og ble spådd: Gutt, og gravid i juni-august. JEG LEGGER MIN LIT TIL SPÅDOMMEN!

Ellers har jeg et supertips som alltid virker på meg: Å drikke et stort glass grapefruktjuice hver morgen de to ukene før el. Det får slimet til å eskalere! Meget festlig. El-slim skal visstnok gjøre svømmeturen lett og behagelig for sædcellene;)

Skrevet

Foxy, har du testet negativt i dag også? jeg tror du er gravid! ÅÅÅÅ, blir helt nervøs av glede her på dine vegne, hehe

Skrevet

Jeg ble spådd gravid innen 6 mnd, noen skrev til høsten og aug/sept. Synes det er litt for lang tid til høsten jeg,for det var jo da jeg startet i fjord. Men men....er no ikke noe å gjøre med,det blir når det blir uansett.

Flere sier at jeg ikke blir gravid fordi jeg tenker for mye på,bla bla bla..... blir litt irritert når jeg hører dette. Hvem tenker ikke på det når en først har bestemt seg for å bli gravid da? Dessuten tenker jeg ikke like mye på prøvingen nå som i begynnelsen(synes jeg ikke selv da):P

Har to søte fra før og den siste var like my planlagt som denne gang å da klarte vi de på første forsøk:)

jaja jenter,hva skal vi gjøre for å ikke "tenke"for mye??hehe

Skrevet

De kvinner som hadde lettest for å bli gravide, var de som spiste sunt fett (for eksempel fra oliven, avokado og nøtter), i stedet for mye mettet og herdet fett, ifølge Alltombarn.se.

Ok: løp og kjøøøøøøøp!

Skrevet

Ang. tøybind. Jeg liker best størrelsen petite. Den funker til normale blødninger for meg. Har et par regular som jeg bruker når blødningen er på topp. Jeg liker også de med fleecestoff øverst er best. Hvis du vurderer innkjøp likte jeg veldig godt de som selges på http://www.fussybutt.com De blir håndsydd etter bestilling, men kom raskt og er av kjempekvalitet. Husk i tilfelle å skylle med kaldt vann først - ellers setter blodflekkene seg :)

Jeg ble spådd på spåsiden i januar/februar at jeg skulle bli gravid med tvillinger i mars!!!! Særlig! Kanskje hun mente april? :)

Skrevet

Jeg vil også bli spådd!

Koster det noe? Og hvor gjør man det da??

Sambo ønsker seg tvillinger mest av alt i hele verden! Jeg vet ikke om jeg er enig i det da!

Jeg er forøvrig total-tampong-freak! Har ikke brukt bind på hvertfall 3-5 år..

Kan ikke fordra den klamme ekle våte følelsen , men ender sikkert opp med tampongsyken etterhvert hvis jeg ikke skjerper meg! Her soves det tilogmed med tampong!

Så kanskje jeg må la meg omvende Alison? Er jo verdt et forsøk da kanskje?

Gruer meg forøvrig til "bleietiden" etter en evt forestående fødsel... Det var TOPPEN av ekkelt! :-)

Jeg gleder meg til å teste eggløsning forøvrig! Syes dette er skikklig moro nå i begynnelsen men har STOR forståelse for at dere som har prøvd en stund ikke er like happy med all testing og symptom-føling som slår feil:-)

Trenger middagstips til meg og lompa som er enkelt dag...Noen som har kreative forslag?

Blir vel pølse tenker jeg... Kanskje med avocado og nøtter på??

Skrevet

Pølser med avokado og nøtter hørtes jo veldig godt ut da! :)

Vi har planer om å teste ut tøybleier vi da. Får se om det holder, men begge har i allefall lyst til å prøve. Men du burde nok ikke det, Lille Trompet - hvis du synes det er ekkelt å skulle vaske noe med avføring eller blod på :)

Skrevet

Cybele; oh yes, negativ test i dag og! Så nå gir jeg opp og håper jeg får tanta fortere enn svint før jeg blir helt nuts her!!

Tror jeg slenger meg med Lille Trompet og unngår vasking....heller kasting ;)

Ha en fin kveld alle sammen!

Skrevet

God morgen alle husfruer!

Hvordan har vi det i dag da? Jeg er skikkelig trøtt , som vanlig, men sånn er det å være inbitt B-menneske!

Foxxy C, så utrolig frustrerende det må være å få negativ test og ingen tante!

Der er jo Alison også, og jeg synes jeg merker frustrasjonen her:-)

Når det kommer til vasking eller kasting, så er jeg definitivt en kaster, men var faktisk inne på tanken på tøybleier ... Men kan de ha det i barnehagen da? Gidder ikke å venne ungen til deilig tøybleier hvis de likvel må vendes over til papirbleier etterhvert tror jeg;-)

Klar for ny pp folkens?

Skrevet

Så fint nicket ditt har blitt, ♪ ♫ ♪ Lille Trompet ♪ ♫ ♪ :)

Ja, her er frustrasjonen fortsatt høy. Selv om jeg nå har innstilt meg på at jeg er i ny pp tror jeg ikke helt på det selv.

Men jeg er litt usikker - hvis jeg hadde EL slim for 2 dager siden - er det noen vits å ta EL-tester denne måneden da? Kanskje jeg har gått glipp av hele pp!? Jaja, vi får prøve igjen neste måned, og ha sex som om vi er i ny pp nå :)

Skrevet

Hei og hopp alle sammen :-D

"heldige" dere som har fått mens og kan ta til med en ny pp. Kjedelig å måtte være åleine med masse el-slim når den tid kommer og ingen til å utnytte det ;) Håpa det går fort fram til neste mens og da e mannen heime igjen ved neste el. Voldtekt e vel stikkordet for hannes heimkost ;)

Vurdera å skifte nicket mitt.. fant ikkje på noe bedre i farta da eg lagde det..syns det e et tungvint nick så får pønske ut noe nytt :o)

Ha forøvrig putta i meg en nydelig snus nå og bemla kaffi for harde live. E ikkje så nøye akkorat nå når eg vet eg ikkje e gravid

Skrevet

Jeg tror jeg ville ha testet i ettertmiddag. Kan hende at du har eggløsning i dag da?

Sakset fra Pernille:

"Som hovedregel sier man at eggløsningen kommer på siste dag med eggløsningsslim eller dagen etterpå. Dette trenger ikke være den dagen med mest slim eller med mest strekkbare slim."

Skynd deg hjem og test!

Skrevet

Henge meg på det som Lille Trompet skrive..

Men syns det var rart at du hadde så liten blødning da du hadde det. Har foressten fått nytt nick :-)

Gammalt nick : mamma_til_en_ønska fler

Skrevet

Er han langt borte da? Kanksje du kan komme på "tilfeldig" besøk?

Jeg også røyker forleøpig. Slutter den dagen jeg er gravid da... Hadde ingen problemer med det sist, og vet det går greit denne gangen også.

Kaffe derimot MÅ jeg ha. Holder med en stor kopp om morgenen, men den må jeg ha uansett:-)

Nesespray er min STORE last! Har brukt det hver kveld i snart 12-13 år!

Utrolig at det går an... Nå føler jeg at jeg ikke får puste hvis jeg glemmer den igjen når jeg er ute og reiser!

Brukte den under hele graviditeten sist, for legen sa at det ikke var farlig når jeg bare tok en gang om dagen, men samvittigheten var dårlig hele veien! Men får ikke sove uten! Sist jeg prøvde å slutte sov jeg ikke på 5 døgn og var på randen av sammenbrudd!

Skrevet

Utrolig herlig nick!! HA ha ha!

Skrevet

He he :-) Ikkje spør kossen eg kom på det :P

Ja han e langt vekke så noe tilfeldig besøk går desverre ikkje :( Litt kjedelig å gå glipp av en pp men vi får satse på el etter der igjen, håpe hvertfall :)

Eg hadde snusa ei stund før eg blei gravid sist og slutta på dagen da eg testa positivt. Har hatt lyst å slutte ei stund nå men motivasjonen e ikkje helt på plass enda.. men hadde eg blitt gravid igjen hadde eg slutta på flekken ;) Bra du vil slutte å røyke når du blir gravid.

Kjenne noen som har samma nasespray probleme som deg, blir visst lett avhengig av det om en bruka det litt for lenge. Så lenge legen sa det var ok sist du var gravid så trenge du jo ikkje ha dårlig samvittighet :)

Eg prøve å holde meg unna kaffi i prøveperioden men nå som eg har tanta drikke eg for harde live..prøve å ta igjen for alle koppane eg har gått "glipp" av ;) sitte foressten med en kopp nå :-D

Skrevet

Dere er søte. Nydelige noter på Trompeten og finfint nick, villmusa;)

Jeg kan herved erklære meg som den mest desperate her inne. Dere vil ikke tro det. Siden februar har jeg gått ca tre ganger i måneden til en søt forsoneterapaut. Det er jo spaca nok i seg selv. Gjør ette for å se om det kan virke positivt inn på hormonbalansen som åpenbart er ute å kjøre mht sykluslengde. I dag suprte hun om jeg har vært gravid før. Og jeg begynte å grine med en gang der jeg lå. Hulket og hulket og fortalte at jeg har det, men at jeg tok abort, og har så sykt dårlig samvittighet samt angrer veldig (hemmer meg ikke i hverdagen, bare når jeg må gå inn i det og tenke på det). Hun ble fra seg av min uro over dette (hun er skjønn) og fortalte meg med oppspilte øyne at hun har løsningen for meg. Løsningen som kan hjelpe meg å slappe av (tror hun trodde problemet er mer omfattende enn det er) og dette vil igjen spille positivt inn på syklusen. Ok, jeg er med så langt. Så kommer bomben. Jenter hold dere fast. BLOMSTERMEDISIN! Og ikke nok med det. For å blande riktig forhold av de riktige blomstene måtte jeg fylle ut et følelsesskjema, OMG! Jeg klarte ikke si nei. Jeg er nå den heldige eier av blomsterdrpåer. Gode gud, jeg føler meg utrolig tett og dum. Blomsterdråper. Følelsesskjema. OMG....

Skrevet

Det skal sannelig ikke mere til en en spillende Trompet, en Villmus og litt blomstermedisin til, så trekker jeg godt på smilebåndet!! ;)

Men seriøst Cybele, jeg er altfor spacet til å synes at blomstermedisin er spacet ;) Tror faktisk det kan ha noe for seg, har noen av dere prøvd Rescue Remedy fra Bach's? Det FUNKER utrolig bra!! Så fyll inn følelseskjema og hell innpå magisk blomsterdrikk ho ho ;)

Her har den berømmelige tanta dukket opp - og dermed bekreftet av jeg er offisielt nuts. Hvem ser tynne streker for noen dager siden på en test, for at den så skal bli borte og til og med spy før tanta dukker opp, herregud er det mulig!! Jeg trenger ikke noe følelseskjema engang for å bekrefte at jeg takler det litt dårlig å gå å håpe alt for mye på bolle i ovnen, så her må det ny taktikk til, og jeg planlegger å begynne et deltidsstudie ved siden av jobben til høsten for å beskjeftige hjernecellene mine med morsomme ting!

Neste pp blir det dårlig med hekking rundt eggløsningstider for først reiser jeg på jentetur til grensa mellom Italia og Sveits, drar så hjem og bytter koffert og reiser på jentetur til London!!!!!!! Juheeeeee!

Men kanskje like greit med litt pause, og etter det skal jeg slutte å prøve, dvs lete etter eggløsning og sånt, rett og slett bare ha oss akkurat når vi vil, så får babyen komme når det passer den - for mine innbitte aksjer på babyfronten jager iallefall storken over stokk og stein ser det ut til...

Så nå spiser jeg Espresso Is med karameliserte nøtter og har trøstedrukket 3 kopper kaffe i dag, og tror jeg heller innpå en fjerde bare for å make a statement!! Har planer om øl og vin i helga også!!

Så Alison, du er vårt siste håp (med unntak av solskinns-Australia selvfølgelig) om nok et Desperate produsert nurk denne pp!

So Long!

Skrevet

Hei jenter :)

Åh, som jeg har savnet dere i dag! Hatt endel å gjøre på jobben, og måtte rydde og vaske når jeg kom hjem :( Får jenta mi på besøk i helgen (er avlastningshjem en helg i måneden), og måtte jo gjøre det litt koselig her for henne. Hun synes forresten det er helt ok at jeg ikke har blitt gravid enda, for hun har ingen planer om å skifte noen bleier! :)

Tenkte å dra en tur på Hopp i havet til lørdag (http://www.hoppihavet.no). Lyst til å være med, Lille Trompet? Kanskje din lille synes sånt er morsomt? Hvis noen av dere andre er i Oslo er det bare å slenge seg på :) Ben håpet han fikk møte din forlovede i helgen også! :) Tante hilser forresten og sa at du også var hjertlig velkommen innom barnehagen for å hilse på!

Cybele: Jeg er ikke sjokkert, eller overrasket over blomstervann og følelsesskjemaer. Hadde nok gjort det samme selv, haha. Hva man gjør for å få disse unga!

Ellers tror jeg deres siste håp er ute altså. Føler meg så lite gravid som mulig. Tror ikke jeg har følt meg så lite gravid siden før vi begynte å prøve. Ikke tegn til ømme pupper, ingen økte utflodsmengder, ikke kvalm, ikke oppblåst. INGENTING! Har mistet matlysten helt, men sånn er jeg i perioder. Vet den kommer tilbake om cirkus en uke, og da tar jeg igjen for alt jeg ikke har spist nå. Gravide mister vel bare matlysten om de er kvalme og nesten ikke da heller? Penga mine sparer jeg heller til øl til helgen enn å sløse bort på blendahvite tester nå :)

Husker ikke hvem som spurte, men tøybleier burde ikke være noe problem i barnehagen. Tøybleier skal ikke være noe mer tidkrevende å sette på enn andre bleier. Det eneste er at man må ta de med hjem å vaske de selv. Og der røyk vel et par av dere.. :)

Jeg ligger nå med kaffekoppen ved siden av meg. Jeg vet det er sent, men fikk så lyst på når jeg leste på tråden her nå. Snusen har jeg fortsatt klart å si nei til, men det hjelper jo ikke når jeg plutselig røyker som en svamp. Skal prøøøøve å skjerpe meg... NESTE pp!

Håper jeg har litt mer tid i morgen, så jeg kan henge litt med dere også. Synes dette har blitt mer morsomt etter å ha blitt "kjent" med andre som er like gale.

God natt flickor! Nå skal jeg ta fra Ben playstationkontrollen og lure han med til sengs...

Skrevet

Æsj, ser ut som om Hopp i Havet er stengt på lørdager!? Da blir det i tilfelle Hoppeloppeland... :)

Skrevet

Kossen står det til med dere herlige jentene i dag?

Blomstermedisin har eg og fått anbefalt så kanskje verdt et forsøk? Trur eg må prøve ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...