Gå til innhold

Desperate housewives

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig å vite med blødningene dine.

Du kan jo bare teste da?;Phehe

Eller vente noen dager for å se hvordan det utarter seg:)

test test test test test....hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet.. Men må liksom høre med andre likevel:p

Det er det jeg lurer på, kjøpte 2 pakning bare for å ta en i morgen så en senere hvis det skulle bli nødvendig;) Men nå er jeg usikker igjen:p Tenkte jo først å vente og se:p

Er en stor fare for at det blir test i morgen tidlig;)

Skrevet

Skader jo ikke, da slipper du tenke så mye på det:)

Men skjønner deg godt:)

Jeg selv er gal og knasker nesten opp alle mine gtester,hehe.

klarer bare ikke å vente jeg.

Men dere... nå er det TV-titting her,jabbes. :D

Gi beskjed når du har testet da nurk? LYKKE TIL

Skrevet

Apropos galskap og testing: Jeg vrikket meg inn på badet i dag tidlig med sammenknepne lår (for å ikke miste den minste dråpe morgenurin), satte meg til og tisset på testen. Det viste seg at det jeg vetet testpinnen md ikke var urin, men mensblod. Da føler man seg passe stilig;)

Skrevet

Laaang arbeidsdag i dag - ble sittene til kl 18 :( Bare fordi jeg bruker halve tiden min på å være her inne :) Sambo synes jeg er snill som lar han spille playstation nå (pleier å være snill med det altså), og da får jeg jo vært her enda mer :)

STA: Vi skal også ha vinterbryllup :) Og Cybele: her i gården har vi samme problemet. Jeg har nå gått med på å gifte meg i kirka, så lenge jeg slipper å døpe noen barn der. Da skåner jeg i allefall de små for alle røverhistoriene. Men skal ikke se bort i fra at det ikke blir noe kirkebryllup heller - jeg skal nok få solgt inn en alternativ løsning når alt kommer til alt :) Og pengeproblemet har vi vel alle :) Hva koster noe sånt noe da? 100.000? Ikke fra min baklomme, nei! Vi har veldig lyst på et bryllup som koster minst mulig, men som føles koselig og "ekte". Har lyst til å lage det meste selv, men innser at det vil kreve for mye.

Ingen som kommer til å være på forumet her rundt 4. mai da eller??? Alle ligger i senga :) Haha...

Men Australia: testet du ikke før etter 39 dager, eller fikk du negativt før? Interessant forskning på gang her nå ser du. Viktig for Foxxy C og meg akkurat NÅ :) Uansett: Gratulerer så mye!! Håper du blir med videre for det? Lille Trompet og jeg snakket litt om det i stad at det er jo hyggelig å kunne følge hverandre uavhengig av når vi får de glade nyhetene?!

Cybele - du har vært savnet i dag :) Men reagerte på en ting med det du skrev- anbefalte legen deg å ta abort pga studiesituasjonen?? Det er vel ikke hans plass å si noe sånt? Flott at du er sterk og kommer deg videre, men noen kunne jo knekt helt av noe sånt?!

Ang. meg har jeg innstilt meg på at den lille blødningen jeg hadde 8.-9.. dpo har vært mensen. Selv om den var 1 uke for tidlig, altfor tynt blod, aaaaltfor små mengder (var jo nesten bare dråper) kan jeg ikke skjønne noe annet. Så i dag er jeg 8 dager etter 1 dag av siste mens - har sikkert en forkortelse det også :) Så jeg må egentlig kaste meg rundt å begynne med niiipuling igjen jeg da... :)

Skrevet

Haha, unnskyld at jeg ler, men er stygt redd for at jeg hadde gjort akkurat det samme:p

Jupp, jeg skal si ifra:) Tro meg dere kommer til å høre det!:P

Takk takk takk:) Jeg krysser fingrene:)

Skrevet

Hahaha, jeg dææææver!

Men jeg tisser alltid i et glass og stikker pinnen nei jeg - kanskje et tips til deg :) Min dirty little secret er at jeg alltid har et shotteglass i badeskapet - da er det i allefall ikke i vanlig bruk... men selv om jeg vasker det HVER gang er det jo ekkelt :(

Hvor er du fra igjen, Cybele? Går i surr her allerede - var det bare meg og Lille Trompet som bodde i Oslo?

Skrevet

Hei og hopp alle dere herlige jente :))

Eg og blei glad for å se at tråden blei videreført - blei litt redd eg va ute av gruppa siden den snille tanta dukka opp i går *hmfr*

Litt om meg : Er 27 år og har en nydelig prins født i -08. Nå ønska vi veldig å få en bror eller søster til lille snupp :o)

Australia : Gratulere så masse! Som de andre skive - en strek er en strek :-D

Her blir det som eg skreiv sist - ingen prøving før etter neste el. Føles så innmari lenge til!

Kryssa fingrane for at vi alle snart kan bevege oss inn på 1.tri :-D

Ka e vitex for noe egentlig? Hørtes noe skummelt ut :P

Skrevet

Alison & Ben : den lille blødningen kan jo ha vært festeblødning :D Eg tråla internett i gårkveld i håp om at den rosa utfloden eg plutselig fikk kunne være festeblødning. Det var ikkje tilfelle hos meg men fikk nå lest litt om festeblødning hvertfall ;) Det mest vanlige var at festeblødningen kom 5-12 dpo og mangen kan forveksle den med menstruasjon. Stod og at når et par var gravide så kunne termindato bli feil (inntil ul) pga at kvinna har hatt festeblødning og forveksla det med menstruasjon og oppgir da feil dato for første dag av siste mensperiode. Kryssa fingrane for at du har hatt en festeblødning xxx :-D

Skrevet

Men om det hadde vært festeblødning burde jeg vel ha testet positivt nå? er på syklusdag 33 nå :(

Skrevet

Hei, nei jeg startet testingen på dag 28-29 da var testen blenda hvit. Tror egget mitt kom litt utenfor det den skulle for jeg EL testet i 9 dager uten å se noe tegn til noe egg. Så enten kom det rett etter jeg ikke gadd å teste eller så kom det litt for tidlig hahha. Men så lenge man holder på så må det jo skje en gang. Så testet jeg på dag 35 tror jeg da var den svakt rosa og i dag igjen svakt rosa eller tror kanskje den hadde litt mer farge???. De dyre testene venter jeg til jeg er helt sikker.

Har så drit vondt i puppene at jeg tror de nesten faller av.....Au!!!!

Jeg er så lite kristen som det går an å bli, så jeg har insistert fra første stund dette med gifting ble bragt på banen at noe kirke greier kommer ikke på tale. Mine små skal heller ikke døpes, det feigt å døpe barna for de kan jo ikke akkurat si om det vil eller ikke......

Jeg synest det er koselig å "prate" med dere her inne, og som sagt så håper jeg at dere alle blir bestøvet nå på våren:)

Skrevet

Hm... kanskje jeg rett og slett bare har hatt en sen eggløsning? Jeg TROR jo bare at jeg hadde ca. den 4, for syntes jeg kjente det og et skulle stemme med syklus, men testet jo ikke. Kanskje det var eggløsningsblødning jeg hadde?

Tror ikke jeg tør å teste i kveld, er bedre å ha en test liggende i morgen. MEN - mine pupper er ikke det grann ømme. Og et er de før mensen og ved graviditet, så da er jeg vel ca. 8 dager etter 1 dag i forrige mens (en liten blødning i allefall) da :(

Jeg er helt sikker på at du er gravid, Australia. Svakt rosa er fortsatt rosa :) Hyl ut og hopp opp og ned :)

Skrevet

Hei Alison,

Jeg hadde feste blødning dag 13 i syklusen min, da var det bare en flekk. Og ikke mer. Hvis det er det det var da, det finner jeg vel ut snart:)

Jeg pleier å ha samme symptomene under eggløning som under eller rett før mens.... Hvilken dag er du på i syklusen din?

Tørr ikke helt å hoppe, har gjort det før så denne gangen venter jeg litt. Det er så utrolig kjipt når tanta PLUTSELIG kommer....

xxxxx

Skrevet

HA,HAHA!!!

Du skal bare fortsette med munndiare du, Cybele! Lenge siden jeg har ledd så mye for meg selv!

fantastisk vittig det su skriver, jepp bare å fortsette.

Ble ordentlig i god-humør her på mårraskvisten jeg nå:-)

Skrevet

Go morgen Houswives:)

Hvordan går det? Noen positive tester??;P

Jeg selv blør som faaaaan....,tampongen sklei rett ut da jeg reiste meg fra senga,føssh..

Kjenner jeg gleder meg til neste testing av gtest(lenge til da men...hehe:))

det er mye mer spenende nå når vi alle er i nesten samme båt:)

Skal begynne teste med eltester neste mandag,håper jeg får el denne pp .Flere som tester med eltester?? Synes det er bedre det, kan jo ikke pare helt unødvendig heller,hehe.

Spent på å høre om noen har testet positiv:)

Skrevet

Hei og god morgen ale sammen!

Hadde en trøtt aften i går, så jeg var ikke innom her...

Jeg er nå ferdig med tanta i dag, og kjenner at jeg er skikkelig spent på de ukene som kommer:-)

Tenker å begynne med el-testing på søndag. Dette er noe jeg aldri har gjort før, så jeg håper på ekspertisehjelp fra dere!

Når på døgnet skal man teste egentlig?

Jeg håper vi alle blir gravide innen noen måneder her, og at vi føger tråden vår videre uansett:-)

Håper alle har en aldeles fortreffelig dag!

Skrevet

Blør og blør og føler meg som alle mensers mor.

Lille trompet: (så koselig brukernavn!) Du kan fint begynne med el-testing søndag. Man skal helst teste på ettermiddag, i følge de fleste kilder. I begynnelsen kan det føles som om man tester en evighet, men sånn er det bare for å finne el i begynnelsen=) Du skal egentlig teste til du har positiv test, og så til den er negativ igjen. Da vet du bestemt at el har vært. Dette er fordi enkelte opplever å ha positiv test i mange dager.

Vet ikke om jeg skal teste etter el denne gang. Har hatt el på dag 27-30 i syklusen de siste gangene og håper på det samme igjen. Jeg merker el veldig godt mange dager i forveien mht el-slim (sa en gang det ordet høyt til mannen og han er fremdles i sjokk. Det var tørke leeeenge i sengehalmen, hehe). Så vet ikke om jeg skal teste. Men kanskje=)

Får el midt oppi alle eksamnene mine denne gangen. Så vet ikke om det er den mest gunstige perioden, men men.

God dag så lenge=)

Skrevet

Heihei:)

Haha, tror ikke jeg TØR å prøve sånn el testing.. Jeg hadde blitt lettere mentalt ustabil tror jeg:p

Vel uansett, min morgen: Tusler glad og lykkelig på badet, ingen menssmerter så dette burde vel være bra tenker jeg. Så sjekker jeg at det ikke har kommet noen tante, og det hadde det ikke vet!:) Overlykkelig setter jeg meg til rette og tisser på pinnen, legger den fra meg i god tro, og hva er det jeg oppdager da?? Jo, tante.. Så den testen var jo selvsagt negativ da.

Hehe, det kalles vel å ha svidd av en test:p Tror jeg må kjøpe noen billige;) Bruker dere de stripsene eller de andre? Men jeg skjønner meg fortsatt ikke på syklusen min da! Gå fra 32 dager til plutselig 27?? Grr.. Men nå kan jeg ihvertfall helle i meg kaffe med god samvittighet:p

Ellers må alle ha en utrolig bra dag:) Håper på sol her;)

Skrevet

Ja, det er noen som får mensen i allefall... :( Fikk blendahvit test i dag tidlig også, så er nok ikke gravid heller. Føler meg heller ikke gravid nå.

MEN, i går kveld når jeg tørket meg var det slim på papiret. Gjennomsiktig, tykk eggehvitte. Googlet såklart og tror det kan ha vært EL-slim?! I tilfelle er jo syklusen min helt merkelig!

Hvis det var mensen jeg hadde tidligere i måneden fikk jeg den da syklusdag 24. Får bare innfinne meg med det, selv om jeg ikke helt tror det. Hvor lenge etter EL-slim kommer EL? Hvis dette er tilfelle kom EL slimet 8 dager etter første dag av siste mens. Det høres jo litt tidlig ut, men er det eneste jeg kan tenke meg nå.

Gleder meg til å prøve masse denne pp, da :) Og gleder meg til vi alle skal teste igjen neste måned - og får POSITIV!!!! :)

Skrevet

Lille trompet: må husk for at eltesten skal være positiv skal teststreken være likesterk eller sterkere en kontrollstreken:)

Nurk:ååååå kjipt da, jævli irriterende.

Jeg bruker strimmle testene:) Synes det er mye bedre med eltesting selv om det blir en mer planlagt knulling,for da vet jeg for helt sikker når jeg har EL. Forrige pp tok jeg ingen eltest,trodde da at jeg hadde el i 6 dager og da ble jo pongen te min kjære heeeeeeelt tom stakkar(mere på meg,fnis..)

Tror fader ikke jeg har blødd så jævli mye noen gang jeg,må jeg ha 3 tamponger eller?? Haaaaaaaaaater bind.

Skrevet

Har du prøvd naturtampong, eller tøybind? Jeg bruker tøybind og er kjempefornøyd. Har det i truseinnlegg også. Slipper å bli klam og jævelig og er mykt og godt mot huden :)

Skrevet

Hei hei!

Jeg blir mer enn nok mentalt ustabil av graviditetstestinga, så jeg holder meg foreløpig unna eggløsningstester he he! Er ganske nyforelska enda også, satser på at innsatsen holder ha ha!

Fremdeles bare negativ test her, er 4 dager over nå og ingen tegn til tante rød. Eneste forandring er at i tillegg til å være bølgedalsuggen som de siste dagene slo jeg til og kastet opp skikkelig i går og ble ikke noe mindre pms av det fr å si det mildt..... Ja hva skal man si? Min kjære tror jeg har innbildt svangerskap.....

Angående gifting ;

Vi gjør det på vår egen måte vi :) Det vil si med en uformel grillfest! Ordner alt selv, og håper det blir en festlig kveld!

Ser ut til å bli en nydelig dag med 20 grader og sol her :)

Ha en fin dag alle sammen!

Skrevet

Håper dere hadde sex da alison??:) Kan jo være el:)

Tror det variere når el kommer etter elslim. Jeg har hatt elslim under el så det tror jeg er individuelt.

Gleder meg masse til vi alle skal teste igjen denne pp jeg også,det er mye mer spennende nå synes jeg:)

Å vi alle SKAL få positiv test:)

Har noen av dere vært på spåsidene??

Skrevet

Allison, leste her et sted at dag 8 i syklusen er den perfekte dag å ha seg på!!

Skrevet

Du høres jo gravid ut da Foxxy:) Du får teste igjenn om noen dager,kan ikke skjønne noe annet enn at du er gravid da?

Men nå skal ikke jeg gi deg forhåpninger da,for en vet tydligvis aldri.

Jeg gikk 14 dager over ikm for 3 pp siden,hadde mye tegn på graviditet og testa negativ hele tiden. Men tanta kom til slutt:@

Åhhh..hørtes koslig ut med grillbryllup da:) Vil tro det blir en kjempe kveld:)

Ha en fin dag du også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...