bassegutten Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Skal på ultralyd hos privat jordmor i dag kl 19.00. Gleder meg skikkelig masse til å se den lille! (Lurer på hvor mye man faktisk klarer se) er nå 10+3. Noen andre som har vert rundt den tida, som vet hvor mye man klarer å se? Håpper alt er som det skal! (Bekymret for at det skal være noe galt). Har også stor risiko for at det er tvillinger da svigerfar og svigermor har tvillinger på begge sider. :/ hmm, satser på det beste. Blir morsomt å se.. =)
lillespire08+10 Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Med forrige barn var jeg på ul når jeg var 10+4, og de ser jo ganske mye. Han kunne se om det var store avvik på fosteret, men anbefalte å komme i uke 12 for å se mer... Det gjorde vi ikke da, men denne gangen skal vi på ul i uke 12, siden de ser enda bedre om barnet er friskt.
bassegutten Skrevet 20. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2010 Høres jo fornuftig ut. Jeg har valgt å gå nå rett før jeg er i uke 12, for å se om det er noen skader eller misdannelser på foster som de finner, slik jeg enda har mulighet for å gjøre et abort inngrep dersom de ser noe er galt. Jeg vet dette høres egoistisk ut av meg, men ettersom jeg er nokså ung, og ikke hadde planlagt dette barnet, vil jeg tro at det er veeldig slitsomt å håndtere et barn med feil i en alder av 19 år. Men har kommet til beslutningen at jeg ønsker å beholde, dersom alt ser normalt ut. Så jeg håper alt stemmer, og satser igjen på ny UL i uke 16
mamma-til-en-prinsesse Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Jeg var på UL i dagtidlig. Fikk henvisning fra lege pga antydning til blødninger den siste uken, og pga en tidligere SA mente legen det var greit å undersøke det. Var ca 10 uker på vei dag, og fikk se en liten kropp med to armer, to bein, et stort hode og et bankende hjerte. Helt nydelig!!!!! Forøvrig var alt bra og ingen grunn til bekymring :) Gled deg!!!!
bassegutten Skrevet 20. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2010 ville bare si at det var helt fantastisk på UL i dag. Så en virkelig sprellende aktiv liten krabat inni der. bokset med hendene, og sparket godt i fra seg. Godt tegn for mamma og pappa:) Gleder oss allerede til neste Ul, og å få vite kjønn i midten av mai. var i dag 10+0, og har fått termin 15 november. Kjempe kjekk tid dette her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå