Gå til innhold

trening på crosstrainer..


Fruktis¤Adele 2 år¤

Anbefalte innlegg

jeg trener 6-8 minutter hver dag på denne,er det nok til å få utslag på vekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tviler jeg på.. Særlig hvis det er det eneste du gjør annerledes for å gå ned i vekt.

 

Alle er forskjellige, så en kan aldri vite. Men det der hørtes fryktelig lite ut syns jeg. Det anbefales vel 20-30 minutter med moderat trening hver dag, på et minimum.

 

De fleste tar heller ikke av noe særlig uten å legge om kostholdet i tillegg. Da får de gjerne mer muskelatur og kan i ytterste konsekvens gå opp i vekt, men kanskje minske i centimeter.

 

Tror du får mer utbytte av å kutte litt karbohydrater i kosten. Spise mindre brød, poteter, pasta ris, og spis heller mer grønnsaker. Ikke fjerne det helt, men ta litt mindre av det når du forsyner deg.

 

Uansett er alt bedre enn ingenting, og 6-8 minutter hver dag er MYE bedre enn 0 minutter hver dag!!=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutte på karbohydrater ved å gå ned i vekt?? Trodde man måtte kutte alle k.h hvis det skulle ha en virkning,og nå ble jeg positivt overasket:) Jeg spiser veldig sunt fra før av,så det er ikke så vanskelig for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange måter å spise "lavkarbo" på. og du må så absolutt ikke kutte alle nei!=)

 

Skaldemann sin filosofi vil at man skal ligge på helst 0g karber om dagen. Mens Ketolyse vil at man skal ligge på ca 15 gram om dagen.

Og så videre og så videre, mange ulike typer... Mange på opptil 150g karber om dagen, og folk går ned i vekt som bare det.

 

Er du interessert i temaet kan du se på www.lavkarbo.no og klikke deg rundt i de forskjellige forumene for å lære om ulike kurer og kostholdsfilosofier. Der finnes det og et oppskriftsforum.

 

Ikke alle trenger å gå på noen spesiell kur eller noe, men mange får stort utbytte av bare å spise LITT annerledes.

 

Men jeg lover ingenting altså, og jeg er ingen ekspert i det hele tatt. Bare så det er sagt=)=) Lykke til!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...