Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #26 Skrevet 20. april 2010 Ja, for de fleste har lekeland hjemme i sin egen stue.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #27 Skrevet 20. april 2010 I mangel av hundekjøtt har de nå også begynt å bruke ihjelkjørte katter.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #28 Skrevet 20. april 2010 "lekeland"? Er du helt fjern, eller? Er det ikke mulig å ha leker og konkurranser uten i et eget "lekeland"?
Gjest Skrevet 20. april 2010 #29 Skrevet 20. april 2010 De få barneburdagene jeg har sett på McDonalds har det da virket som unga hadde det kjempegøy. Det teller vel for noe det og, vel? Og jeg er temmelig sikker på at så lenge det er snakk om en barnebursdag i ny og ne og ikke hver dag eller hver uke, kommer ingen av barna til å få hjerteinfarkt på vei hjem fra feiringen:) Det er hverdagene som teller mest, helsemessig.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #30 Skrevet 20. april 2010 Rull in da, sura. Mener at ungene kanskje har glede av litt miljøforandring på bursdagen sin, og garantert mer enn gjerne vil være på McD enn å sitte hjemme og knaske gulrøtter og leke stol-leken på bursdagen sin.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #31 Skrevet 20. april 2010 Til 13:01: Kanskje du skulle gjøre et forsøk på å være noenlunde saklig? Hvis du ikke vet hva saklig betyr, så kan du jo prøve å google det ordet, og deretter forsøke å leve etter det, om mulig.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #32 Skrevet 20. april 2010 Hvis noen orker å spise et sted hvor det vanker rotter på kjøkkenet, så gjerne for meg. Kjøttet deres ser heller ikke helt bra ut.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #33 Skrevet 20. april 2010 13:04: Google ordet pms. Gå deretter og legg deg. 13:01
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #34 Skrevet 20. april 2010 Jeg er mann, og har dermed ikke pms. Hvem har mest behov for å legge seg? Den som ikke greier å argumentere, vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #36 Skrevet 20. april 2010 Som jeg mange ganger har sagt: det burde være en nedre modenhetsgrense før man skaffer seg barn. Og en saklighetsgrense før man får lov til å diskutere offentlig. Sett heller på iPoden din og la oss andre i fred for tøvet ditt. Du har ingenting å bidra med.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #37 Skrevet 20. april 2010 Og du gidder å hisse deg opp over dette fordi..?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #39 Skrevet 20. april 2010 Jeg gir ikke unga mine rottekjøtt stekt i fett.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #40 Skrevet 20. april 2010 "Det er upersonlig - mange fremmede som sitter rundt og spiser, ikke mulighet for bursdagskake osv" -Hvem er disse fremmede du snakker om? Den ene som jobber på Mcdonalds og har ansvar for bursdagen? (kanskje to hvis det er mange barn..) "Det er kjedelig - lite å finne på etter at det lille lekerommet er utforsket" - Det varer ikke mer en 90min, og hvis ungene rekker å kjede seg da er det b arna som er veldig kravstore, jeg har aldri opplevd det. Fra 10 årsalderen kan det bli litt kjedelig kanskje. "Det er vanskelig å holde oversikten - Hvilke 11 er det egentlig som er bursdagsgjester...hm 10, 11, 12, 13...ups to for mye!" - Den som har ansvar for bursdagen har dette som jobb, på lik linje med en assistent i barnehage. Maten er vond - slappe burgerbrød med sliten salat og en tørr, millimetertykk kjøttslintre i midten. - Jeg syns det er kjempegodt! Og det gjør nok barna også, hvertfall den som ønsker å feire bursdagen sin der. Det er for late foreldre som synes at det er en god ide å la et par fremmede 18-åringer være de "voksne" som styrer selskapet. - Mulig det. Eller kanskje barnet syns det er stas å feire på McDonalds?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #41 Skrevet 20. april 2010 Nå må dere slutte å snakke om bedre viten. Maten der er ikke usunn mer enn andre plasser. Det å spise to brødskiver med ost er omtrent som en BicMac. Det er FAKTA... Alt handler om ett variert kosthold. Spiser du feks kjøttkaker hver eneste dag er ikke det bra heller.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #42 Skrevet 20. april 2010 Kanskje ikke så mye mer usunt enn mye annen mat. Men problemet er at den smaker så vondt. Dessuten er faktisk stekt kjøtt kreftframkallende, noe en brødskive med ost ikke er. Saltinnholdet i mcDonalds-mat er også altfor høyt.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #43 Skrevet 20. april 2010 Stekt kjøtt er ikke kreftfremkallende nei! BRENT kjøtt er kreftfremkallende.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #44 Skrevet 20. april 2010 ja hva er galt med barnebursdager på McDonalds? Barn elsker jo mc'ern, det er dem som skal ha det kult. Voksene feirer kanskje hjemme eller på en annen resturant. Barnet mitt skal få lov å ha de bursdagene han vil på Mc'ern. Det er også blitt ganske populært.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #46 Skrevet 20. april 2010 Regelmessig inntak av stekt mat øker kreftfaren. "Akrylamid er et kjemisk stoff som blir dannet i karbohydratrike matvarer under steking, ovnsbaking, grilling og frityrsteking. Kort sagt tilbereding ved temperaturer over 120 grader Celsius.Jo høyerer temperatur og jo lengre steketid - desto høyere blir innholdet av akrylamid i maten."
Miztery Skrevet 20. april 2010 #47 Skrevet 20. april 2010 Nå er jo kjøtt rikt på protein, ikke på karbohydrater.. Så den må du nok lenger ut på landet med..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #48 Skrevet 20. april 2010 God appetitt! "Personer som ofte spiser kjøtt, og spesielt godt stekt kjøtt, kan ha større risiko for å utvikle kreft i urinblæren. Det viser en omfattende studie gjennomført av University of Texas, melder BBC. Risikoen for blærekreft var størst for de som spiste mye kjøtt, som bacon og biff. Men også godt stekt fisk og kjøtt var med på å øke kreftrisikoen, viser studien som ble presentert på en amerikansk kreftkonferanse. Blærekreft er den femte mest vanlige kreftformen i Norge. Tre av fire som som rammes er menn, og røykere er spesielt utsatt, ifølge Kreftforeningen. Det er såkalte heterosykliske aminer i kjøttet som spiller en rolle i utviklingen av blærekreft. Heterosykliske aminer dannes i kjøtt når det blir varmet opp til 150 grader eller mer. Det er mest av stoffet i stekeskorpen, der temperaturen blir høyest. Forskning gjennomført av Folkehelseinstituttet i 2006 viste at heterosykliske aminer i stekt kjøtt kunne øke risikoen for tarmkreft. Det er også vist en sammenheng mellom disse stoffene og andre krefttyper, som kreft i bukspyttkjertelen og brystkreft."
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #49 Skrevet 20. april 2010 alt er galt med bursdag på mc donalds!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #50 Skrevet 20. april 2010 Skjønner heller ikke... Tviler på de er på mcdonalds flere ganger i uka liksom... En gang i blant gjør ingenting! Og sunne barnebursdager??? Halloooo kaker og is er liksom ikke så forferdelig sunt det heller. Og du serverer ikke frukt og vann i bursdag heller! Og ungene syns det er gøy! Er ikke det viktigere enn hva foreldrene syns?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå