Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Bare litt trist og harry... Somå spise der i det hele tattt. Som om jeg skulle feiret bursdag på en lusen veikro.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Eeeeehhhhhhh, fordi det er usunt???? Barn skal ikke ha i seg usunne ting!!! JA TIL FRUKT OG GRØNNSAKER!!!!
Anne-B. Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Barnebursdager pleier ikke å være spesielt sunne, men uansett, det er upersonlig.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Tror de færreste foreldre bare serverer vann og frukt på bursdagen til ungene sine så bursdag generellt er vel ikke kjent for å være spesiellt sunt. Men McDonalds er kanskje litt lite oppfinnsomt og litt vel oppbrukt?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Eeeeehhh, selvfølgelig kan barnebursdager være sunne! Våre barnebursdager er supersunne! De får ordentlig middag og god dessert som er både sukker og fettfattig. Er ikke vanskelig i det hele tatt! Skjønner ikke den trenden med aaaaaalt skal være usunt hele tiden. Ikke rart det er mange feite unger (og voksne)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #7 Skrevet 20. april 2010 Det jeg synes er det verste med det er at dette gjør det vanskelig for andre i miljøet å ha vanlige "kjedelige" hjemmebursdager. Det går inflasjon i hele bursdagssystemet og det legges opp til stadig mer "avanserte" og dyre bursdager.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 fast food er direkte linket til hjerte kar sykdommer, Mc Donalds og BurgerKing og lignende bransjer topper listene høyt. Derfor er jeg imot å tilby barn denne typen mat. Heller en bursdag på et lekeland med baguetter, pizzasnurrer som er laget hjemme osv. Det er ikke snakk om kun kaninfor og indrefilet, men sunne og trygge alternativet til mat som ødelegger blodårer og tykner blodet er jeg for altså!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #9 Skrevet 20. april 2010 Herregud nå må dere slappe av ass. Dere tar helt av. Hjertekarsykdommer pga bursdag på maccern.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #10 Skrevet 20. april 2010 Ja, vettu hva, pappaen min har hjerte og karsykdom, og han var på mcdonalds en gang da han var rundt 30 år. Er overbevist om at det er derfor han er syk nå. MCDONALDS BURDE VÆRT NEDLAGT!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #11 Skrevet 20. april 2010 Det var nok heller den syke dattera hans som gjorde at han fikk hjertekarsykdommer g itt.. Hadde jeg fått av deg og .. Kjenner det napper i aortaen her..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #12 Skrevet 20. april 2010 What??? Syk??? Hva pokker preiker du om???
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #13 Skrevet 20. april 2010 så en repotasje om fast food (type Mc Donalds) og hvordan dette påvirket helsa. De sjekket blodgjennomstrømning og tykkelse på blodårer før og etter innatk av maten. De som spiste fast food maten fikk tykkere blod og trangere blodårer ETTER ET MÅLTID. Mens kontrollgruppa som spiste fisk og grønnsaker hadde samme verdier som før inntak av mat. Det skremte livskiten utav meg ihvertfall! Mulig det er hysterisk, men hvis man ligger i faresonen av hjerte/kar sykdommer, så vil ikke fast food fyllt av herdet fett hjelpe på akkurat! Derfor er jeg imot fast food av denne typen.
Anne-B. Skrevet 20. april 2010 #14 Skrevet 20. april 2010 Eeeeeeeeeeeeh, ja selvfølgelig kan de være det, men de pleier som regel ikke å være det.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #15 Skrevet 20. april 2010 Det er upersonlig - mange fremmede som sitter rundt og spiser, ikke mulighet for bursdagskake osv Det er kjedelig - lite å finne på etter at det lille lekerommet er utforsket Det er vanskelig å holde oversikten - Hvilke 11 er det egentlig som er bursdagsgjester...hm 10, 11, 12, 13...ups to for mye! Maten er vond - slappe burgerbrød med sliten salat og en tørr, millimetertykk kjøttslintre i midten. Det er for late foreldre som synes at det er en god ide å la et par fremmede 18-åringer være de "voksne" som styrer selskapet.
Ronja80.mor til 2 Skrevet 20. april 2010 #16 Skrevet 20. april 2010 Unger burde vel få feire bursdag der de vil, innenfor normale grenser. Skal vi voksne komme med våre moral-prekner og bestemme den ene dagen i året liksom? Vi spiser ikke ofte på MCD, men vi har et positivt forhold til plassen, stikker innom for en is noen ganger i løpet av sommern, å da gleder jo ungene seg, de syns nok plassen ser morsom ut, masse farger, klovner og balonger. Jenta mi vil ha 6årsdagen sin på MCD, jeg vil heller ha den hjemme, men det er faktisk hennes dag.
Lemonia Skrevet 20. april 2010 #17 Skrevet 20. april 2010 Det er ingenting galt i det hvis barnet vil det selv. Ingen blir syke eller overvektige av bursdag på McDonalds. Synes enkelte bør roe ned hysteriet sitt.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #18 Skrevet 20. april 2010 Det verte med McDonalds er den dårlige maten og de høye prisen for søpla de serverer. Kan ikke lage hamburgerbrød engang. Mykt og ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #19 Skrevet 20. april 2010 Jeg skjønner det er alt for mange her som har en mening om maccern uten å ha vært der selv,hehe Jeg pleier å spise en cesar salat med eplebåter og drikke appelsinjuice til. Mitt barn spiser en fiskeburger med gulrøtter til, og drikker appelsinjuice. Alt er hva man gjør det til. Jeg syns ikke det er noe galt med å feire bursda på maccern, men det er kanskje litt urettferdig ovenfor de som ikke har råd til å følge opp. Og jeg syns det er tidelig å starte med dette til 4 åringer. Men om det overhodet ikke er mulig å feire bursda hjemme syns jeg det er ett greit alternativ. Jeg ville nok ventet til 8-9 års alderen, og da heller på en bowling eller no slikt.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #20 Skrevet 20. april 2010 Det er ikke dyrt og fint nok for dibmødrene...DET er galt med McD...3-4-5 åringer bør selvsagt få ha sine fødselsdagssammenkomster på bagatelle eller Theatercafeen for å ikke bli traumatisert...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #21 Skrevet 20. april 2010 Feil. Det er ALTFOR DYRT på McDonalds i forhold til den elendige "maten" de greier å servere.
Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 20. april 2010 #22 Skrevet 20. april 2010 Hahaha, typisk dib-hysteri!! Syk av å feire bursdag på mcDonalds? Jeg ler meg ihjel!!!! Nå får dere kutte ut! Og at det er "oppbrukt" og "lite oppfinnsomt"? Hva med hva barna selv ønsker??? De fleste elsker bursdag på mcDonalds!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #23 Skrevet 20. april 2010 De fleste barn synes det er mye mer trivelig å feire bursdag hjemme hos hverandre, og ikke sitte rett opp og ned på en bråkete restaurant. Hjemme kan de ha leker og litt av hvert annet, som blir umulig på mcDonalds og slike steder. Men selvfølgelig, velger man å gjøre det enklest mulig for seg selv, så er det bare å dra.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #24 Skrevet 20. april 2010 Vær bare klar over at mcDonalds bruker rotter og hunder i kjøttet sitt. Ekkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå