*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 altså de som det står N på? ikke de som er hetet New Baby 2-5kg, men de som er enda mindre? gutten min er litt liten enda og de 1'er bleiene er litt for store, han tisser bare på utsiden av dem..
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Trodde alle matbutikkene hadde disse bleiene. Men de som har bleieavtale med pampers skulle vel ha alle størrelser? Du kan jo eventuelt prøve å bruke libero.
Miss Honey Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Har aldri sett N-bleiene så jeg vet ikke hva du mener. Jeg hadde også en veldig liten baby og de minste bleiene var veldig store. Men de minste fra libero funket fint, kom utfor av og til, men sjelden.. (Nå bruker jeg bare pampers, syns ikke libero funker lengre, men akkurat de nyfødt bleiene var jeg veldig fornøyd med)
Elinlita Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Mener du prematurbleiene? 1,5-4 kg? Disse kjøper du på apoteket til den skjønne pris av 62 kroner per pakke. Libero sine har forresten mye bedre oppsugningsevne.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 21. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2010 oi de var dyre ja...:/ det er de jeg mente ja. Brukte de på sykehuset(lå på nyfødt intensiv avdeling) og de funket veldig fint. Hva er de minste til libero da? syns de 2-4 kg er litt store oxo jeg da men de er mye bedre enn pampers sine ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå