vonita Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 hvorfor skal vognene være så smale en får jo ikke plass til lammeskinspose i dem engang. det er helt vilt de blir bare trangere og trangere, er ikke dukker som skal ligge i dem men levende små nurk.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Kjøp emmaljunga, mi vogn er stor og god
Vårill Skrevet 21. april 2010 #3 Skrevet 21. april 2010 "nådagens vogner"? Vil vel si at vi aldri har hatt så mye å velge i som nå... Finnes da både små og store vogner. Kjøp en Emmaljunga Duo Edge/ Modial, Basson Roma eller noe. Da har du garantert plass til skinnposen din. Selv har jeg dunpose, og den får fint plass i min "lille" bag. (Som gutten min hadde god plass i helt til han ikke ville ligge, men sitte, lengre).
Gjøkeredet③ Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Jeg har en Simo Kombi.. Har mer enn nok plass til pose...
Ceekey Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 simo vognene har jo kjempestore bager! god å trille er de også
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 21. april 2010 #6 Skrevet 21. april 2010 Jeg er enig i at vognene nå er små! Jeg har heldigvis en kjempesolid vogn fra simo som jeg nå skal bruke til tredjemann også, og den er det god plass i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå