Gå til innhold

Jeg har så dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har leddgikt. Nå har han begynt på en ny medisin, som han må ta som stikkpiller pga. magen. Jeg har mister helt lyssten på sex med han. uff, jeg har så dårlig samvittighet. Jeg vet at han ikke kan noe for det, men stikkpiller liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du da?

Stikkpiller får man ofte fordi at vanlig piller med samme virkestoff kan skade magen.

Skrevet

Er stikkpillene så svære da? Hvis ikke så er det ihvertfall ikke noe grunn til å miste sexlyst eller se for seg ting!

Skrevet

Forstår godt at du har dårlig samvittighet - det har du all mulig grunn til å ha, med en slik holdning!

Skrevet

Hva i alle dager, dette er det dummeste jeg har lest her inne på lenge. Mistet lysten på sex med mannen pga stikkpiller.

Skrevet

Enkelte folk (som HI) er det rett og slett bare synd på.

Skrevet

Hva har stikkpiller med sex å gjøre?

Hehehe! Du kan da ikke være serriøs;)

Skrevet

Oioioi, det var også noe å miste lysta av? Bør jeg begynne å bli redd for at mannen min ikke er interessert lenger all den tid jeg ofte må ta smertestillende i form av stikkpiller?

Om det er så ille trenger han da ikke akkurat gå og informere deg hver gang han tar medisin, heller.

Skrevet

Hvorfor MÅ du ta smertestillende som stikkpiller da? hvorfor bruker du ikke bare vanlige tabletter?

Skrevet

Slutt å pirke ham i rompa, da vel.

Seriøst?

Skrevet

Tuller du 14:43 eller kan du ikke lese?

Gjest sug lut
Skrevet

Slapp helt av, han har ikke lyst på sex med deg heller, siden du bruker ob.

Skrevet

Er det du som må sette dem på ham da, eller - siden du reagerer så veldig på dette????

Skrevet

det må være den teiteste unnskyldningen for ikke å ha sex jeg har hørt.

skjerp deg

Skrevet

Kødder du? Du gir ikke barna dine stikkpiller heller da, eller? Presser dem til å svelge en paracet når de har feber?

Skrevet

He he, fisefin du er da. Her i huset bruker både jeg og mannen paracett stikkpiller, uten noen spesiell grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...