Mini09&Lille12 Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Jenta vår bruker ikke mye smokk, kun på natt, men likevel får hun sånn tørr, ru og rød hud der smokken gnisser. Spørsmålet mitt er hva kan man smøre på? Vanlig krem eller noe annet? Er jo å nærme munnen så er litt usikker på om sink går ann da. Har ikke gjort det hittil, men brukt vanlig krem. Det går bort av seg selv, men kommer fort tilbake. Blir liksom rød med litt skorpe på.. eller er dette eksem? Takk for svar.
Mini09&Lille12 Skrevet 20. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. april 2010 Rød og tørr sku det stå i oveskrifta. Røfd faktisk. )
♡Mamman&Rockebolla♡ Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Prøv med A-krem. Den hjelper mot det meste
Lykke2009 Skrevet 21. april 2010 #4 Skrevet 21. april 2010 Prøv også "Air smokkene" til mam.. du kan google det så ser du hvilke jeg mener.. de reddet huden rundt min lilles munn
Lykkekløver Skrevet 21. april 2010 #5 Skrevet 21. april 2010 Aderma exomega kremen fungerer bra til mine små. Tar på morgen og kveld. Fåes kjøpt på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå