Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Forstår at stimulering av klitoris og vaginal penetrering (g-punkt-stimulering) kan føre til orgasme .. Og på menn er det vel prostata-kjertelen som gjør at de kan oppnå orgasme ved analsex. Men hva er det som gjør at analsex er så godt for kvinner/at kvinner kan få orgasme ved analsex?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Jeg får ikke orgasme av analsex, men nyter det likevel :-) Er det noen som får orgasme av kun analsex???
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Ingen har det godt ved kun analsex, det har kun oppstått for at gutta skal få det trangere. Rett og slett en egotripp for dem og skikkelig urenslig spør du meg. Nei, jeg har valgt 2 keisersnitt for å slippe slapp vagina...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 "jeg har valgt to keisersnitt for å slippe slapp vagina".... Dagens...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 11.33: Hahaha, godt du kan snakke på vegne av alle andre da. Noen jenter syns faktisk analsex er godt, ja det kan være litt vondt også, men mange som tenner på litt smerte.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #6 Skrevet 20. april 2010 Ja det var sikkert grunnen til at du fikk KS, fordi legen var enig i at du ikke burde bli en kvart millimeter videre der...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Nå er det en kjent sak at ks gir like slapp høne som vaginal fødsel. Var det verdt å bli kuttet opp for når du vet det?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #9 Skrevet 20. april 2010 jeg får nå orgasme av bare anal sex, men aner ikke helt hvorfor...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #10 Skrevet 20. april 2010 Åååååhhh, nå har jeg og mannen prøvd det (fri fra jobb i dag begge to), og det var bare sååååå deilig da, det blir ikke siste gang!! HI
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #11 Skrevet 20. april 2010 KS for å slippe slapp vagina. Hehe, det var dagens. Jeg ville ikke lagt med under kniven frivillig for noe sånt hvertfall: Og når DET er sagt så er ikke jeg noe slappere nå enn før jeg fødte ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #12 Skrevet 20. april 2010 Man kan greie å stimulere g-punktet gjennom endetarmen og! -Til deg som tok KS. kan fortelle deg at jeg faktisk er trangere, mye trangere nå enn før jeg fikk barn! Veit ikke hvorfor, men det var faktisk slik at det var litt problematisk (for oss begge) i starten!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #13 Skrevet 20. april 2010 jeg får faktisk orgasme av kun analsex
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #14 Skrevet 20. april 2010 Obs obs, om det er smertefullt gjør dere det feil! Anal penetrering skal ikke være ubehagelig. - Klippet fra sexdebatten: Anbefaler å søke Tristan Taormeni, expert guide anal sex på youtube. Her får du frem et "sensurert" opptak, men link til en ordentlig videosnutt. Veldig informativt.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #15 Skrevet 20. april 2010 He he he... Jasså du.. Du var jo opplyst må jeg si:) Ingen har det godt ved kun analsex altså? Nei da får jeg vel bare bite i meg orgasmen neste gang..... Håper du hadde andre medisinske eller psykiske grunner til keisersnitt enn å slippe slapp vagina. Hvis ikke så er det du så er på en skikkelig egotripp her...!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #16 Skrevet 20. april 2010 det er ikke godt! men har stor tro på at menn syns det er godt å få en kuk i ræva i og med at de har g-punktet inni der et sted. noen ganger tror jeg menn tror at vi også har g-punktet i ræva, hvorfor vil de ellers ha analsex. At det er trangere?? vel, trangt eller ikke, det er mye drit oppi der. skjønner ikke helt greia.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #17 Skrevet 20. april 2010 min vagina ble trangere etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #18 Skrevet 20. april 2010 Det kan godt hende at en er "trangere" etter en vaginal fødsel, men det er kun midlertidig til det blir normalt igjen-da er det forskjell på en som har født vaginalt og en som ikke har det. Men dere kan jo leve i håpet-ha ha ha... Og ja, jeg valgte ks i hovedsak for å slippe underlivsplager... slapp vagina er det nesten ingen som tør å snakke om, men de som har snakket om det gjorde at JEG valgte ks... (+ alle de som får skadede/dødfødte barn pga vaginal fødsel)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #19 Skrevet 20. april 2010 Det gjør litt vondt i begynnelsen, men om man slapper heeeelt av, får man det til. Og har man først fått det til er det kjempespennende!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #20 Skrevet 20. april 2010 Det er fordi de sensoriske nervene kommer fra omtrent samme segment i ryggmargen. Og det er nok veldig individuelt om man kan få orgasme av bare analsex. Noen jenter trenger bare vaginal stimulering, noen kommer ingen vei uten klitoris osv. Og for noen er analsex bare smertefullt. Vi er forskjellige
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #21 Skrevet 20. april 2010 Det kan godt hende at en er "trangere" etter en vaginal fødsel, men det er kun midlertidig til det blir normalt igjen-da er det forskjell på en som har født vaginalt og en som ikke har det. Men dere kan jo leve i håpet-ha ha ha... Og ja, jeg valgte ks i hovedsak for å slippe underlivsplager... slapp vagina er det nesten ingen som tør å snakke om, men de som har snakket om det gjorde at JEG valgte ks... (+ alle de som får skadede/dødfødte barn pga vaginal fødsel
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #22 Skrevet 20. april 2010 Kan man VELGE ks? Opplys meg! (Skulle gjerne valgt det jeg, fordi det er gudsjammerlig vondt å føde!) Fødte normalt jeg, for 5 måneder siden, og synes virkelig at underlivet begynner å komme tilbake til normalen nå. Merker ikke stor forskjell fra før jeg fødte!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #23 Skrevet 20. april 2010 Analsex er kanskje deiligst for mannen, som ofte er ganske rumpefiksert. For damer er det jo den fordelen at man kan fingre med seg selv mens han tar oss bak. Det blir en dobbel nytelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå