Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Skal i bryllup i sommer og har fått låne en flott vintage eplegrønn 60 talls kjole. Klarer ikke å bestemme meg for hva slags sko eller veske jeg skal ha.. Sølv eller gull, eller noe helt annet?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Hvis du skal ha sølv eller gull bør du finne ut hva du passer best, så ikke så lett for oss å si hva du bør ha. Legg et gullsjal inntil ansiktet, deretter et sølvsjal. Da ser du med en gang hva som passer deg best. Jeg selv forsvinner med gull rundt meg, og hadde uten tvil valgt sølv som tilbehør. Men alle er jo forskjellige;)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Takk for svar, håper på flere! Jeg kler både sølv og gull da jeg er sen vår/tidlig sommer sånn farvemessig.
Studine mevik Skrevet 20. april 2010 #7 Skrevet 20. april 2010 Som nevnt ove rså komme det ann på dine farger. Jeg synes kanskje det kunne være stilig med enten tilbehør i en svak nøytral farge eller en farge som er litt knall. Siden kjolen har en ganske sterk farge kan det være veldig fint med beige og gulldetaljer. F.eks beige sko og veske kanskje med en spenne i gull på veska og gullsmykker. Kanskje et gullkjede med et anheng som har noen beige detaljer
Diddels Skrevet 20. april 2010 #8 Skrevet 20. april 2010 Sølv er traust, mens gull er skjønt. Men man bør ha en fin varm hudfarge når man velger gull da. Sølv passer forsåvidt heller ikke til gusten vintergrå hud, men høres jo ut som om du har ordna det siden du sier du kler begge. Personlig ville jeg gått for gull, siden det gir mer farge, og utstråler varme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå