Gå til innhold

overgang fra to til tre barn....erfaringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!! vi er en familie på fire. To gutter på 5 og 1 år. Vi hadde egentlig bestemt oss for at en familie på fire var helt topp for oss, men nå viser det seg at jeg er gravid igjen, Vet fortsatt ikke hvor langt, men antar det er alt fra 5- 11 uker. Finner ut i morra da jeg skal på privat UL.

Minsten hos oss har vært umulig å få til å sove helt fra starten, og søvn er et fremmedord hos oss! vi er med andre ord dødsslitene, og har prøvd alle metoder som kan prøves uten at han vil sove på natta av den grunn. I itllegg er det jo fullkjørt hele dagen med verdens skjønneste guttegutter ( høyt og lavt)

Det kom som et sjokk da vi fant ut at det blir baby i hus igjen. Så jeg lurer veldig på hva slags erfaringer dere andre haer har med å gå fra to barn til tre? de to minste kommer jo til å bli tette ( ca 20-22 mnd mellom)

del gjerne erfaringer med meg hvordan det er med tre småtroll, og to litt tette..., for akkurat nå er jeg mest skremt på hvordan dette skal gå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uh,,, er i samme situasjon selv, med mangel på søvn osv... hos oss blir det 16 mnd mellom minste og nest minste... Vi krysser fingrene for at vi får sove ut skikkelig når minsten kommer, det blir strevsomt og krevende, men åh, for en lykke!!!

:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...