Klumpy Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 Er det vanlig og betale en egenadel på kr 295? Jeg har et risiko svangerskap og skal til ultralyd i 11. uke og stusser litt på at vi skal ut med en egenandel her......
❤Lille håp❤ Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 hmmm det hørtes rart ut,mn veit jeg har hørt om at noen må betale...Men det er vel ikke vanlig. Forrige svangerskap var jeg inn og ut hele tiden på ul - undersøkelser og betalte aldri .. ville spurt de om hvorfor du må betale,iogmed at gravide egentlig ikke skal betale for noe...
Gjest Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Svangerskapsrelaterte undersøkelser skal ikke betales for i Norge, med mindre du selv har kontaktet en lege, privat.
mamma-til-en-prinsesse Skrevet 20. april 2010 #4 Skrevet 20. april 2010 Jeg fikk henvisning fra legen til privat gynekolog pga blødninger. Mistet for ett drøyt halvår siden, så legen syntes det var greit å få det undersøkt. Betalte egenandel på kr 75,- Fikk bekreftet at alt sto bra til, at blødningene antageligvis skyldtes at morkaken flyttet seg oppover, og jeg fikk bilde av et lite nurk som er 8 uker gamelt. Er 10 uker på vei i dag.
Silla_ Skrevet 20. april 2010 #5 Skrevet 20. april 2010 Har vært hos gynekologen på UL 2 ganger, ikke betalt noenting. Men hadde jeg ikke fått henvisning av fastlegen min hadde det visst kostet. Skal du til en privat klinikk eller? Siden du må betale egenandel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå