Anonym bruker Skrevet 20. april 2010 #1 Skrevet 20. april 2010 var hos jm forrige uke.. blodtrykk normalt da men sjekket ikke urin.. men de to siste dagene følt meg dårlig form og syk pannehodepine som ikke gir seg.. ikke veldig hoven .. noe å beskymre seg over.. skal til legen neste uke trenger vel ikek dra før da? er i uke 26
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 20. april 2010 #2 Skrevet 20. april 2010 Det kan være det, for dette kan komme helt akutt, så jeg ville i hvertfall fått undersøkt det i dag. Ikke neste uke. Antagelig er det ikke noe galt, har selv hatt mye pannehodepine uten å ha hatt svk.forgiftning (hatt det også), men jeg tenker som så at heller 100 kontroller for mye enn 1 for lite. Selv om det er lite sannsynlig at det er svk.forgiftning, så kand et være det, og det kan bli livsfarlig, så det er ikke noe du bør vente med å få undersøkt. Lykke til :-)
Kamomille Skrevet 20. april 2010 #3 Skrevet 20. april 2010 Gå innom legekontoret eller jordmor for å måle blodtrykket ditt. Du kan fint ha hodepine uten at det er svangerskapsforgiftning, men det er jo greit å få sjekket det opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå